środa, 19 sierpnia 2015

Jak zapakować prezent

W ciągu roku mamy wiele okazji, żeby podarować komuś prezent. Imieniny, urodziny, komunia, ślub itp. Oryginalnie zapakowany prezent zaskoczy i ucieszy każdego. Poniżej kilka propozycji. 
Torciki z ozdobami quillingowymi wykonałam sama (różowy zrobiłam na imieniny koleżanki, biały - na ślub, z perełkami podarowałam na aukcję charytatywną).

pakujemy prezenty

pakujemy prezenty


oryginalne pomysły na zapakowanie prezentu


pakujemy prezenty

Moje torciki

opakowanie prezentu

oryginalny pomysł na zapakowanie prezentu

opakowanie w kształcie tortu


torcik prezentowy

Pozdrawiam serdecznie:)

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł - ja jestem słaba w pakowaniu prezentów!
    Więc każda inspiracja jest na wagę złota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, lubię pakować - tylko muszę mieć czas i wenę.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń