piątek, 18 września 2015

Dekoracje z dyni

Dynia w roli głównej. 
Chociaż aura bardziej letnia niż jesienna, to dynie zaczynają pojawiać się w naszych ogrodach, w domu czy  w kuchni. Dla mnie są zwiastunem nadchodzącej jesieni. Poprzez swój ciepły kolor i  niepowtarzalny kształt stają się doskonałym elementem dekoracji. Pomysłów na jej wykorzystanie jest mnóstwo. Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia.


Swoje dynie  poustawiałam  na schodach wejściowych do domu. Są uzupełnieniem wiklinowych kwietników, w których jak widać posadziłam głównie wrzosy. 

Dynia może też stać się pojemnikiem czy wazonem. Wystarczy ją tylko wydrążyć w środku i wstawić jakieś naczynie. Efekt murowany.

Mnie zachwyciły dynie pomalowane na biało. Są cudowne w swej prostocie.  Mam już pewien pomysł na ich wykorzystanie. Efekt swojej pracy zaprezentuję wkrótce. 



Dekoracje z dyni wprowadzają przyjemny nastrój. W towarzystwie suszonej trawy, w połączeniu z organzą, przyozdobione różnymi elementami sprawią niezapomniane wrażenie.  Nie bez znaczenia jest fakt, że można je bardzo szybko przygotować małym nakładem finansowym.




Jeśli tylko umiemy posługiwać się wiertarką móżmy stworzyć niesamowicie oryginalny świecznik. Blask światła przebijającego się przez pomarańczowe ścianki warzywa stworzy niepowtarzalną atmosferę.


Mam nadzieję, że zaprezentowane pomysły zachęcą Was do zaprzyjaźnienia się z dynią z pominięciem jej Halloweenowego charakteru, jakże nietypowego dla naszej kultury.


2 komentarze:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich dekoracji.
    Są bardzo piękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje te znalazłam w sieci i tak mi się spodobały, że postanowiłam się nimi podzielić z innymi.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń