sobota, 5 września 2015

Placek drożdżowy

Zgodnie z obietnicą podam dzisiaj przepis na na placek drożdżowy. Piekły go moja babcia, mama a teraz i ja. Mnie kojarzy się ze smakami dzieciństwa. Podawany z kawą zbożową, mlekiem stanowił idealny podwieczorek. Moja córka najbardziej lubi kruszonkę. Często ją wykrada z blaszki. Placek,  jak kto woli może być posypany cukrem pudrem lub polany lukrem. Moi rodzice pozostawiają go bez niczego. W zależności od pory roku pieczemy go  wykorzystując sezonowe owoce - truskawki, śliwki, porzeczki, rabarbar itd. Poniższy przepis dostałam od koleżanki Lidki. Zawsze się udaje i jest prosty w wykonaniu. 
Sami zobaczcie.






SMACZNEGO!

W następnym poście z cyklu inspiracje kulinarne przedstawię przepis na nasz ulubiony deser.

Serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz