środa, 16 września 2015

Jak przechowywać biżuterię

Wieszaki lub a la wieszaki na biżuterię.
Temat w tej chwili bardzo mi bliski, ponieważ w ostatnim czasie poszukiwałam jakiegoś przedmiotu, dzięki któremu mogłabym zaprezentować wytwarzaną przez siebie biżuterię, bezpośrednio potencjalnemu klientowi. 
Swoje prywatne świecidełka obecnie przechowuję w tekstylnym pojemniku z przegródkami. Bransoletki zaś umieściłam na rolkach po papierowych ręcznikach.
Wcześniej eksponowałam biżuterię w bardzo różny sposób - na butelkach, stojakach, w otwartych skrzyneczkach, na wieszakach z nabitymi gwoździami. Szybko się jednak kurzyła a srebro czerniało. Postanowiłam ją wtedy nie wystawiać na działanie słońca, powietrza, wilgoci i schować do szafek. 
Przedwczoraj do celów bardziej komercyjnych mąż zamówił mi na Allegro wieszaki - sukienki, które posiadają przezroczyste kieszenie i zaczepy na błyskotki. Cena była naprawdę atrakcyjna - to i też zakup mieliśmy hurtowy. Teraz czekam na dostawę. 
Zanim zdecydowałam się na kupno wspomnianego biżuteryjnego organizera wyruszyłam w sieciosferę w poszukiwaniu inspiracji. 
Poniżej zamieszczam te pomysły, które najbardziej przypadły mi do gustu. Mam nadzieje, że i Wam któryś z nich się spodoba.


jak przechowywać biżuterię












A może ktoś z Was posiada już sprawdzone sposoby na przechowywanie lub ekspozycję biżuterii.
Chętnie je poznam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz