środa, 9 września 2015

Co można zrobić z koszulki

T-shirty, to często noszona przez nas cześć garderoby. Noszą je starzy, noszą młodzi, z nadrukami lub bez. Czasami bywa tak, że  trudno nam się z nimi rozstać. Z żalem wyrzucamy je  do śmieci lub robimy z nich ściereczki. 
Tym czasem możemy przedłużyć ich żywot tworząc zupełnie coś nowego i oryginalnego. Wystarczy tylko uruchomić swoje szare komórki lub przejrzeć kilka blogów, dołożyć do tego odrobinę wysiłku  i  nasz trochę znoszony t-shirt zamienia się w  niepowtarzalną rzecz.  
Sami zobaczcie!


Sama też trochę poprzerabiałam. Ze swojej bluzeczki stworzyłam jakiś czas temu różowy naszyjnik. Właściwe powstał jeszcze jeden z czarnego t-shirtu, ale zdjęcie  nie oddaje efektu końcowego. 

naszyjnik z koszulki

Niby taka mała rzecz - mnie jednak cieszy.

Naszyjnik, pompon, torba, dywanik a nawet narzuta...











  
Ja już właściwie od roku przymierzam się do zrobienia dywanu. Ciekawe, czy mi się to uda.
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz