czwartek, 8 października 2015

Dynia z materiału

Dynia to hit jesiennego sezonu od wielu lat. Bardziej popularna jest ta naturalna, która często zdobi nasze domy i ogrody. W weekend zrobiłam je z materiału. Ich wykonanie nie wymaga wielu umiejętności, wystarczą tylko igła, nożyczki i materiał w dowolnym kolorze zgodnym z naszymi upodobaniami  oraz wypełniacz. Moje powstały z  płótna i  koronki, którą pozyskałam ze zniszczonego obrusu. Troszkę poserfowałam w internecie w poszukiwaniu sposobów wykonania - wprowadziłam małe zmiany i zabrałam się do pracy.

W skrócie opiszę jak je robiłam. Miałam zdjęcia ale niestety je przez przypadek skasowałam.

WYKONANIE:

*wycinamy koło z materiału (talerz posłużył mi za wzornik)  

*na lewej stronie materiału robimy supełek (dokładnie w środku koła)

*obracamy materiał na prawo

*na brzegach koła robimy fastrygę 

*ściągamy nieco nitkę 

*wypełniamy wnętrze tworzącej się dyńki np. watą

*ściągamy do oporu nitkę

* wkładamy mały patyczek w miejsce wiązania

* przyszywamy wcześniej wykonany listek

* na koniec pozostaje nam aranżacja 

ŻYCZĘ UDANEJ ZABAWY :)

2 komentarze: