poniedziałek, 25 stycznia 2016

Jak ułożyć książki w domu

Przedwczoraj coś mnie podkusiło, żeby uporządkować regał ze swoimi książkami.  Bardzo lubię przestawiać, coś zmieniać w myśl zasady "małe zmiany czynią ogromną różnicę". Mam niepokorną duszę, która nie lubi zastoju. Tak już mam, że co jakiś czas coś przestawiam, zmieniam swoją przestrzeń. Wtedy czuję, że żyję. W mojej  głowie wiele się dzieje. Pomysł goni pomysł. Na nudę nie narzekam.  Tym razem książki poukładałam kolorystycznie. Efekt widać poniżej.






Regały z książkami nie muszą być nudne - mogą zdobić, przyciągać uwagę oglądających. W sieci znalazłam kilka inspiracji, które  przypadły mi do gustu.




















Książki mogą być poustawiane w dowolny sposób. U mnie wcześniej tworzyły biblioteczkę tematyczną. Możemy je układać wg autora, alfabetycznie czy zagadnieniami, prezentując  okładkę , stawiając je do góry nogami itd. Regały  nie musza być banalne, wszystko zależy od naszej pomysłowości i potrzeb a także preferowanego stylu.