piątek, 29 stycznia 2016

Książki - moje Top 10

Pozostając w kręgu książek proponuję subiektywną listę tych, które warto przeczytać. Uwielbiam czytać. Wcześniej była to przede wszystkim literatura specjalistyczna, zawodowa. Od od dłuższego czasu czytam też prozę,  zarówno polską jak i zagraniczną. Czasami jedno zdanie wyczytane w książce zapada mi głęboko w pamieć,  pobudza do refleksji, przesądza o wartości książki. Nie jest dla mnie wtedy ważne czy książka ma dobrą czy złą recenzję. Dla mnie ma znaczenie jedynie fakt -  czy mi się po prostu podoba.  Nie zamierzam także opisywać czy  oceniać książek, w myśl zasady, że z gustami ludzkimi się nie dyskutuje. Przedstawię jedynie te tytuły, które zapadły mi głęboko w pamięć. Właściwie nie o tytuł książki chodzi ale treść i emocje, jakie we mnie wywołuje.










 http://lubimyczytac.pl/ksiazka/139012/przewrotnosc-dobra





Książki ...!? Co daje nam ich czytanie? Na to pytanie niech każdy sobie sam odpowie.