piątek, 15 stycznia 2016

Filmy - moje TOP 10

Czas zimy, chłodne wieczory sprzyjają oddawaniu się takim przyjemnością jak czytanie książek czy oglądanie filmów. Rynek filmowy jest bogaty w swej ofercie. Lubię takie filmy, który łączą w sobie kilka wartości. Pobudzają do myślenia i pozostają w pamięci na dłużej. Postanowiłam tak dla siebie a i możne dla mojej córki,  i oczywiście dla Was stworzyć takie moje subiektywne, filmowe -  TOP 10. Czas przemija, biegnie tak szybko, że wszystko wydaje się takie ulotne. Dzisiaj jest a jutro tego nie ma. Tak jest z naszymi upodobaniami, pomysłami, marzeniami itd. Postanowiłam więc uchronić pewne rzeczy od zapomnienia. Nich zostaną zapisane w tym miejscu ku pamięci. Dzisiaj mojej subiektywnej ocenie podlegają filmy. Wszystkie, które zaprezentuję poniżej zachwyciły mnie, zachęciły do przemyśleń, zostawiły jakiś ślad w pamięci. Są to:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz