poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Olejowe serum

Dzisiaj trochę na temat upiększania.  W lutym bieżącego roku uczestniczyłam w warsztatach z kosmetyki naturalnej prowadzonych przez panią Izabelę Kornet. Tam nauczyłam się przygotowywać naturalne kosmetyki tj. maseczki, toniki, peelingi oraz serum.

Najbardziej jednak  przypadł mi do gustu przepis na olejowe serum. Może nie tyle co przepis ale samo serum. Stosuję je prawie każdego dnia do twarzy i do rąk. Jestem z niego bardzo zadowolona. Odpowiada mi dosłownie wszystko - konsystencja, zapach, a przede wszystkim właściwości. Olejowe serum przeznaczone jest do cery dojrzałej. W przypadku młodszych osób wystarczy olej z nasion czarnej porzeczki zastąpić olejem waniliowym. Moja trzynastoletnia córka z powodzeniem go stosuje.
W piątek udałam się do lokalnego sklepu, żeby dokonać zakupu niezbędnych produktów. Potrzebne mi były tylko trzy produkty ale o nich za chwilę.  
Jak przygotować olejowe serum? Rzecz banalnie prosta.


 Potrzebne Ci będą:
*olej z avocado - 5 ml
* olej porzeczkowy - 5ml
*rozmaryn - 1-2 kropli
*buteleczka z pipetką

Wykonanie:
*wszystkie produkty mieszamy
*wlewamy do buteleczki

GOTOWE!

I NA KONIEC MAŁA ŚCIĄGA:
Olej z czarnej porzeczki - charakterystyka
Olej z avocado - charakterystyka
Rozmaryn - działa jak konserwant + charakterystyka
Serum przechowujemy w lodówce do trzech miesięcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz