czwartek, 30 czerwca 2016

Filet z kurczaka z serem mozzarella i warzywami w cieście francuskim

Dzisiaj danie, które zachwyciło mnie swoim smakiem i prostotą. Przepis ten otrzymałam od Iwony - mojej koleżanki z pracy. Wraz z mężem przygotowaliśmy je na obiad kilka dni temu. Polecam serdecznie. Filet z kurczaka z serem mozzarella i warzywami w cieście francuskim smakował całej naszej rodzince. Córka, choć jest drobną młodą kobietką, zjadła na prawdę dużą porcję.



Filet z kurczaka z serem mozzarella i warzywami w cieście francuskim


Składniki:

* 2 opakowania ciasta francuskiego
* tłuszcz do smażenia (ja stosuję margarynę Kasię) 
* cebula
*plastry szynki
*ser mozzarella
*por 
*ogórek konserwowy 
* przyprawy: sól i pieprz, przyprawa do gyrosa (wg uznania)
* żółtko  do posmarowania ciasta przed pieczeniem


Wykonanie:

* ubijamy piersi z kurczaka a następnie je przyprawiamy
* gotowe filety smażymy i pozostawiamy do wystudzenia
* następnie układamy je na cieście francuskim
* potem nakładamy szynkę, ser, pokrojoną cebulę i pora oraz ogórki
* ciasto składamy w prostokąty i zaklejamy 
* smarujemy je roztrzepanym żółtkiem
*tak przygotowane filety wkładamy do piekarnika i pieczemy w temp. ok 170 stopni

sałatka z kukurydzy i papryki

Sałatka z papryki i kukurydzy

Wykonanie:


Składniki:

*puszka kukurydzy
*1 papryka
*majonez
 przyprawy: sól i pieprz
Filet z kurczaka z serem mozzarella i warzywami w cieście francuskim

Uwagi:
*danie to można  jeść na ciepło lub zimno !
*Jest bardzo smaczne - polecam!

SMACZNEGO!

Dziękuję wszystkim, którzy zaglądają tutaj i towarzyszą mi w moim codziennym życiu czytając  i zostawiając komentarze. Jeśli chcesz, to podziel się ze mną swoją opinią, doświadczeniem i pozostaw ślad, że tu byłeś. Twoje zdanie jest dla mnie niezmiernie ważne i cenne. 
Serdecznie pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Na śniadanie rewelacja! Aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super na śniadanie,obiad i kolację.Pozdrawiam wakacyjnie 😊

      Usuń
  2. fajny przepis, wypróbuję, pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Nie będziesz żałować. Pozdrawiam 😋

      Usuń
  3. A to świetny przepis :) Podkradam jeśli można bo chętnie bym na obiadek zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przepis dostałam od mojej koleżanki i od razu wszedł do naszego menu.
      Życzę smacznego i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. jak dlugo piec w piekarniku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno odpisuję na zapytanie. Niestety uciekłam na trochę od internetu.
      Ja piekę ok. 15 - 20 min. (do zrumienienia ciasta).
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń