sobota, 18 czerwca 2016

Mini torcik - Markiza

Widziałam ostatnio w sieci torty Oreo. Postanowiłam podpatrzeć pomysł i stworzyć mini torcik. Wybrałam się więc do pobliskiego sklepu i kupiłam - Markizy Blacky. Są tańsze od ciasteczek Oreo. Do wykonania tego delikatnego, mini torciku potrzebujemy tylko 5 produktów. Wykonanie deseru jest banalnie proste, nie zajmuje też zbyt dużo czasu. A torcik nie wymaga pieczenia.

mini torcik - Markiza


 Składniki:

*270 g ciasteczek Markizy Blacky (2 opakowania po 135 g)
*220 ml kremówki (śmietany 30% )
*1 serek mascarpone
*50 g masła
*cukier puder według uznania

Wykonanie:

*ciasta miksujemy w blenderze na jednolitą masę
*odkładamy do osobnego naczynia 4 łyżki masy
*roztapiamy masło 
*wlewamy masło do markizowej masy i dalej miksujemy
*przekładamy gotową masę do specjalnych foremek - przyciskamy wieczkiem
*ubijamy śmietanę z serkiem  mascarpone
*dodajemy odrobinę cukru pudru i dalej mieszamy
*na koniec do kremu dodajemy ok. 2 łyżek markizowej masy
*wykładamy krem na wcześniej przygotowany spód
*posypujemy torcik okruchami
*na koniec w dowolny sposób dekorujemy torcik 

Uwagi:
*zakupione produkty wystarczyły mi do przygotowania 6 torcików
*torcik należy przerachowywać w lodówce  
*cukier puder dodajemy do kremu wg uznania (jeśli ktoś lubi słodsze desery to oczywiście dosypuje więcej)

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz