czwartek, 14 lipca 2016

Obiadowy kwartet

Oj, rozpadało się, że hej! U nas taka pada już od nocy. Jak na razie bez przerwy. W taką pogodę to tylko leniuchować lub upichcić coś smacznego. W związku z tym podaję przepis na coś pysznego i bardzo prostego. Moją dzisiejszą propozycję postanowiłam nazwać -  obiadowy kwartet. 

obiadowy kwartet

W skład zestawu obiadowego wchodzą:

*filety z kurczaka z boczkiem
*klopsiki ziemniaczane
*letnia sałatka
*kompot z rabarbaru

W dzisiejszej odsłonie podaję przepis na filet z kurczaka zapiekany z boczkiem.

Składniki:
*filety z kurczaka
*plastry boczku
*pieprz
*sól
*przyprawa do gyrosa
*olej rzepakowy
DODATKI:
*keczup
*sos czosnkowy
danie na obiad
Wykonanie:
*filet kurczaka kroimy w długie plastry i wkładamy do miski
*dodajemy olej i przyprawy
*odstawiamy na 1/2 godziny
*następnie boczkiem owijamy każdy płat 
*wkładamy do piekarnika rozgrzanego do temp. 180 stopni
*w trakcie pieczenia filety podlewamy wodą

Uwagi:
*pomysł na potrawę zaczerpnęłam ze strony:
http://www.homecookingadventure.com/
danie obiadowe
Jutro przepis na pozostałe trio. 
SMACZNEGO!

ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Jeśli chcesz, to podziel się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostaw ślad, że tu byłeś. Twoje zdanie jest dla mnie niezmiernie ważne i cenne. 
Serdecznie pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz