niedziela, 17 lipca 2016

Stoliki nocne

Lipiec u mnie upływa pod znakiem różnych prac domowych - mniejszych lub większych remontów. Cały czas przeobrażam kuchnię i pozostałe pomieszczenia w moim domu. Pokój nastoletniej córki jest już wykończony ale o tym innym razem. Dzisiaj czas na małe metamorfozy.
Pierwsza z nich, to dostosowanie kolorystyczne dwóch szafek zakupionych przez mojego tatę ,do sypialni moich rodziców. 

nocne stoliki z recyklingu


Druga metamorfoza, to  stworzenie skrzyneczki, która będzie pełniła w naszym pokoju rolę stoliczka nocnego. 
Wymarzyłam sobie, że wykonamy takie skrzynki samodzielnie z mężem. Mąż zajął się zbijaniem skrzyneczek, ja tradycyjnie malowaniem. I w taki sposób powstały dwie skrzyneczki, które zgodnie z założeniem są nocnymi stolikami.


jak wykonać skrzynkę

Czego potrzebowaliśmy do wykonania jednej skrzyneczki:
*12 deseczek o długości 60 cm
*6 deseczek o długości 40 cm
*4 ćwierćwałki o długości 20 cm
*ok. 180 cm sznurka
*20 cm bawełnianej koronki
*guziki
*klej polimerowy
*farbę w dowolnym kolorze
*male gwoździki
*narzędzia
wykonanie skrzynki
Uwagi:
*sznurek przykleiłam klejem polimerowym i dodatkowo przybiłam gwoździkami
*lepiej jest pomalować najpierw deseczki a potem je zbić w skrzynkę i jeszcze raz przemalować
co można zrobić ze szkrzynki

co można zrobić ze skrzynki


jak zrobić skrzynkę

POZDRAWIAM WAKACYJNIE:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz