piątek, 8 lipca 2016

Zupa owocowa z wiśni

Zupa owocowa - przysmak dzieci. Pamiętam ją z przedszkola. Tam jednak jej konsystencja była kisielkowata. U mnie w domu od pokoleń przyrządza się ją trochę inaczej. Do zupy już na koniec dodajemy śmietanę. 

zupa z wiśni

Składniki:

*wydrylowane wiśnie
*sól
*cukier
*kisiel wiśniowy
*śmietana kremówka 
*makaron
zupa z wiśni

Wykonanie:

*gotujemy w garnku wodę do której dosypujemy odrobinę soli
*wydrylowane wiśnie wrzucamy do garnka 
*wg uznania doprawiamy  cukrem
*czekamy aż "kompot" się zagotuje
*miksujemy
*zaciągamy kisielem
na koniec zaciągamy śmietanką 
zupa owocowa zabielana
 Uwagi:
*możemy użyć dowolną śmietanę  jeśli jest kwaśna musimy ją zahartować, żeby się nie zważyła
*zupę można podawać również z lanymi kluskami
*można ją jeść na zimno chociaż ja lubię ciepłą
zupa owocowa
SMACZNEGO!



ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Jeśli chcesz, to podziel się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostaw ślad, że tu byłeś. Twoje zdanie jest dla mnie niezmiernie ważne i cenne. 
Serdecznie pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł sezon się rozpoczyna więc z największym smakiem wypróbuje twój przepis.
    Pozdrawiam,
    muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń