środa, 24 sierpnia 2016

Coś z niczego

Dekoracje domowe wcale nie muszą być drogie. Wystarczy pomysł i odrobina chęci, by stworzyć coś co sprawi, że nasze wnętrze będzie niebanalne. To właśnie dodatki budują niepowtarzalną, indywidualną atmosferę w naszych domach i mieszkaniach. To w nich ukryte są w pewnym sensie nasze emocje, odczucia, myśli, wspomnienia a nawet marzenia. 
I właśnie z mojej potrzeby zatrzymania na dłużej wspomnień z wakacji powstały dekoracje, które wykonałam przy użyciu naturalnych materiałów takich jak: kamienie, piasek, muszelki, piórka, gałęzie, trawy i stare kartki książki.
W domu od razu zapachniało morzem i latem.

coś z niczego




coś z niczego

















Dziękuję Wszystkim, którzy śledzą moje blogowe poczynania 
i towarzyszą mi w moim codziennym życiu:)

13 komentarzy:

  1. Super pomysły :D
    Mega ramki z muszelkami :D
    Na co wydawać kasę jak można samemu piękne ozdoby zrobić :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam sie za obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Liczy się pomysł:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Bardzo fajne pomysły na niedrogie i piękne dekoracje. Poza tym, uważam, że to co zrobimy same, najbardziej cieszy oko i mamy do tego największy sentyment.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co zrobimy same to wartość dodana. I ogromna satysfakcja twórcy. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  3. Piękne aranżacje! Takie "coś z niczego" może być trafniejszą ozdobą niż rzeczy, na które bezmyślnie wydamy sporo pieniędzy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stawiam na indywidualizm. A na bezmyślność po prostu mnie nie stać. Pozdrawiam serdecznie 😊 Monika😊

      Usuń
  4. Bukiety polnych kwiatów, patyki, piórka, kawałek starej deski czy nieoceniony papier dają nieograniczone pole do popisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację.
      Teraz zaczęłam zbierać hortensje, trawy wodne, kwiaty, które można ususzyć, żołędzie itd.
      Serdeczne uściski:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie wiele potrzeba by zrobić COŚ ładnego :) A to piórko z turkusowym paskiem śliczne :) Od jakiegoś czasu mam ochotę na morską dekorację, nawet mam gdzieś pudło z muszlami zawieszonymi na patyku. Tylko nie bardzo wiem jak wkomponować taką do Naszego domu :/ Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak jak Ty uważam, że czasem niewiele jest nam potrzebne żeby wykonać fajną dekorację. Dzisiaj też wróciłam ze spaceru z dwoma dorodnymi piórami. Pewnie je do czegoś wykorzystam.
      Pozdrawiam serdeczne i życzę udanych pomysłów na domowe dekoracje:)

      Usuń
  7. Piękności! Ja kocham muszelki i mam ich w domu spore ilości.
    ńie sposób do Ciebie nie zaglądać, kazdy znajdzie coś dla siebie. Swietne miejsce:) Będę częstym gościem, warto tu przebywac:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło gościć Ciebie u siebie.
      Dziękuję za te życzliwości.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń