sobota, 20 sierpnia 2016

Dywanik nr 2 a la serwetka

Bardzo polubiłam recyklingową włóczkę. Z tej przyjaźni powstał kolejny szydełkowydywanik a la serwetka do mojego pokojo-holu. Zużyłam ok.1,5 motka włóczki. Splot powstał całkowicie spontanicznie. 


Chciałabym jeszcze wykonać szary dywanik do kuchni i biały lub kremowy do łazienki.

No i marzy mi się torebka tego typu. Najwcześniej zabiorę się do tego we wrześniu.

ps. Już znam wyniki konkursu. Nazwisko osoby nagrodzonej podam jutro:)

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ UDANEGO WEEKENDU:)





6 komentarzy:

  1. A co to jest ta recyklingiem włóczka, to taka już używana? Bo powiem szczerze że się nie spotkałam z takim określeniem. A tak przy okazji wygląda ślicznie taki dywanik 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to przędza włókiennicza uzyskiwana z recyklingu. Dywaniki zrobiłam z włóczki, którą kupiłam w Internecie. Można ją uzyskać również domowym sposobem pozyskując ją ze starych t-shirtów. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę,że się podobają. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  3. Śliczne te dywaniki, marzy mi się taki do sypialni:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń