niedziela, 28 sierpnia 2016

Metamorfoza podnóżka

Jakiś czas temu pisałam o moich zakupowych starociach. Jedną z rzeczy, którą wtedy kupiłam był podnóżek. Kosztował całe 10 złotych. "Rozebrałam go z ubranka" i po małych poprawkach typu: przemalowanie, zmiana tkanin obiciowych pod spodem i na zewnątrz a także dodaniu taśmy, zmienił całkowicie swoje oblicze. Z efektu końcowego powiem nieskromnie jestem bardzo zadowolona. Podnóżek trafił do kuchni, ponieważ tam najbardziej pasuje stylistycznie. 








Serdecznie pozdrawiam i życzę udanej niedzieli:)

ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Jeśli chcesz, to podziel się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostaw ślad, że tu byłeś. 

22 komentarze:

  1. Piękne wykonanie! Podnóżek nie do poznania! Bardzo lubię takie dzieła za grosiki:-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Ja też lubię okazje za przysłowiowy grosik. a także własnoręczne przeróbki, które są niekomercyjne. Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Rewelacyjna zmiana! Metamorfoza - to coś, co lubię :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Mamy z sobą coś wspólnego. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. rewelacyjna metamorfoza! :) ślicznie teraz wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podarowałaś mu drugie życie i to jakie piękne! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 i również serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  5. Pięknie to zrobiłaś! Uwielbiam takie zmiany i odświeżanie starych mebli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, z którą łączy mnie zamiłowanie do przeróbek. Pozdrawiam 😃

      Usuń
  6. Jestem w nim zakochana i to od pierwszego wejrzenia. Jest przepiękny i to koronkowe wykończenie, drobiazg a dodaje mnóstwo uroku.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany,wygląda cudnie:)) Dobra robota,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny. Ja bym go postawiła w przedpokoju.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też za jakiś czas będę zabierała się za metamorfozę podnóżka - a nawet dwóch :) więc dobrze podpatrzeć jak to wygląda u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś pięknego! Obłędnie urocza, jak z jakiegoś klimatycznego filmu! Gratuluję pomysłu :*
    https://ikuisestii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń