piątek, 12 sierpnia 2016

Nareszcie go zrobiłam - mowa o dywaniku z ekologicznej przędzy

O czym mowa? O dywaniku, który chciałam zrobić już bardzo dawno. Wspominałam o tym tutaj. Dywanik wykonany jest z przędzy włókienniczej, która uzyskiwana jest z recyclingu. Mój jest biały. Prezentowany poniżej jest pierwszym wykonanym przeze mnie tego typu produktem. W tej chwili jestem w trakcie robienia kolejnego.


Do wykonania takiego dywaniku potrzebowałam ok. 1,5 motka włóczki. 




Zastosowałam szydełko nr 9.


Splot powstał zupełnie spontanicznie. Zrobiłam go w kilka godzin.


Dodatkowe dane: długość w motku - ok. 120 m (650 g - 850 g). 


Wskazane jest pranie ręczne.


Powiem szczerze - moja przygoda z tą przędzą dopiero się rozpoczyna. W głowie mam już kilka pomysłów na jej wykorzystanie. A Wy jakie macie doświadczenia z tą włóczką?


SERDECZNIE POZDRAWIAM I ŻYCZĘ MIŁEGO, BARDZIEJ SŁONECZNEGO WEEKENDU


ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Jeśli chcesz, to podziel się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostaw ślad, że tu byłeś. 
Serdecznie pozdrawiam :)

2 komentarze: