środa, 28 września 2016

Kolejny lifting kuchni ale nie ostatni

Zdjęcia trochę przeleżały w komputerze. Jak sami zobaczycie od 27.08.2016r. Ale w końcu przyszedł moment na ich publikację. Jakiś czas temu pisałam o mojej kuchni a właściwie o jej metamorfozie (tutaj). Wspominałam wtedy, że to jeszcze nie koniec perturbacji. Postanowiliśmy trochę pozmieniać. Wymieniliśmy kuchenne blaty, zmieniliśmy tapicerkę na krzesłach, kupiliśmy nowy dywan i wstawiliśmy siatkę zamiast szyb w górnych szafkach. Poprzestawiałam, pododawałam drobne dekoracje i lifting kuchni został prawie zakończony. Dlaczego prawie, dlatego że do kuchni trafiły (czego na zdjęciach nie widać): nowy podnóżek i metalowa skrzynia oraz jesiennie dekoracje, o których napiszę następnym razem.




Tak było:



A tak jest:


Wiem jedno, że żeby odmienić wygląd jakiegokolwiek pomieszczenia nie trzeba wielkich pieniędzy.







Moja ukochana witrynka przemalowana farbą kredową ok. trzech lat temu. 



Serdecznie pozdrawiam :)


ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. 
Jeśli chcecie, to podzielcie się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostawcie ślad, że tu byliście:) Będzie mi bardzo miło:)



56 komentarzy:

  1. Bardzo udana przemiana. Szczególnie podoba mi się siatka zamiast szkła. Zaimponowałaś mi zmianą tapicerki krzeseł. Ja do tego zabieram się jak do jeża :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moja chyba 6 wymiana tapicerki. Z mężem stanowimy zgrany tandem. Ja takeruję a on odkręca i przykręca siedziska.
      ps. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna metamorfoza tak jak wszystko co wychodzi spod Twoich zdolnych rąk pozdrawiam Ewa A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewka😊 Aż się zarumieniłam😏
      Pozdrawiam kochana.

      Usuń
  4. Kochana, kuchnia jest przepiękna!!!! W moim klimacie z cudownymi dodatkami-mogłabym w niej gotować i piec godzinami:)
    cieplutko ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊
      Może kiedyś uda nam się pogotować gdzieś razem.
      Pozdrawiam 😊 i również ściskam.

      Usuń
  5. Zgadzam się z Tobą - trzeba przede wszystkim chcieć i mieć pomysł albo się zainspirować - Ty zrobiłaś to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  6. Teraz przesiadywanie i gotowanie jest czystą przyjemnością. Kuchnia jest prześliczna. Kolejny raz potwierdza się reguła bieli- jest najlepsza i pasuje do wszystkiego. Ciekawy pomysł z siatką. Bardzo podobają mi się kafelki i blat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham biel.Kiedyś malowałam w domu na ten kolor tylko ściany a teraz polubiłam również białe meble.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Ależ piękna ta Twoja kuchnia. Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Witaj:) Jestem zachwycona Twoją kuchnią od początku do końca. Ja właśnie jestem w trakcie remontu i szczerze mówiąc już boli mnie głowa od podejmowania decyzji: wybierania koloru ścian, podłogi, itp. Z jednej strony cieszę się, że mogę poszaleć z urządzaniem, ale z drugiej zawsze po drodze pojawiają się jakieś trudności.
    A w Twoim kredensie po prostu się zakochałam:)
    Również jestem na etapie poszukiwania kredensu, ale maksymalny rozmiar to 110 cm. Niestety na allegro wszystkie są zbyt szerokie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wielu latach przekonałam się, że biel na ścianach jest tak uniwersalnym kolorem, że później z dodatkami można poszaleć.
      Oczywiście wystrój wnętrza to kwestia indywidualna. Zależy od zasobności naszego portfela, kreatywności, upodobań czy osobowości. Najważniejsze żebyśmy w swoim wnętrzu czuli się dobrze. By było skrojone na naszą a nie czyjąś miarę.
      Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów i wytrwałości w remontowych zmaganiach.

      Usuń
  9. Mam jeszcze jedno pytanie. Gdzie kupiłaś takie fajne siateczki za szybę do kuchennych szafek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siatkę kupiłam na allegro. Jeśli chcesz to odszukam sprzedawcę u prześlę Ci na pocztę.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
    2. Byłoby super. Podaję adres: marynia29@amorki.pl
      Dziękuję:)

      Usuń
    3. Przed chwilą wysłałam Ci info.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  10. Imponująca metamorfoza, kuchnia teraz jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. Pięknie wygląda Twoja kuchnia! A kredens to marzenie nie jednej gospodyni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kuchnia wygląda fantastycznie. Witrynki szczerze zazdroszczę, oczarowała mnie. Życze miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witrynka to moja chluba. Pierwszy mebel z serii białych.
      Dziękuję za ciepłe słowa.
      Pozdrawiam i również życzę udanego weekendu 😊

      Usuń
  13. Witam Cię serdecznie :) OO WOW no rewelacja :) Pięknie ta metamorfoza wyszła. Wiesz chyba muszę pomyśleć nad moją kuchnią i też ją w bieli zrobić. Teraz jest na lawendowo i już po tych 5 latach mi się przejadła. Hmmm tylko będę musiała nową wojnę z mężulkiem stoczy o kolejną zmianę ha ha ha ha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Może bez wojny uda Ci się mężusia przekonać. Mój na początku sceptycznie podchodził do zmian a potem sam w nich dzielnie uczestniczył. Zamiast wydawać pieniądze na nowe meble wystarczy je przemalować.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  14. Uwielbiam kuchnie w białym, nieco romantycznym klimacie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio szaleję za bielą. Rzeczywiście nadaje wnętrzu wiele romantyzmu.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Kuchnia nie do poznania, po metamorfozie wygląda fantastycznie!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę.
      Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę w ten niepewny pogodowo czas 😊

      Usuń
  16. Kuchnia wyszła świetnie, mam słabość do kuchni w białym. Każda w tym kolorze wygląda przepięknie. Metamorfoza jak najbardziej bardzo udana.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Je też ostatnio mam słabość generalnie do białych mebli. Te które mogę to przemalowuję.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  17. Bardzo, bardzo pięknie w tej bieli. Jakoś wyszlachetniała kuchnia. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 A mieliśmy ją już wymienić. Ale szkoda nam było pieniędzy i drobnymi zabiegami sprawiliśmy, że mamy w tej chwili zupełnie inną przestrzeń.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  18. Zmiana ogromna.Teraz jest tak jasno,przytulnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w sedno. O taki efekt mi właśnie chodziło. Pozdrawiam bardzo serdecznie ☀

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ooooo! Dziękuję bardzo 😊
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Metamorfoza wyszła rewelacyjnie, siateczka zamiast szkła prezentuje się świetnie ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki.
      O siatce marzyłam od dawna i wreszcie się udało. Teraz z resztek robię klosze.
      Również serdecznie Cię pozdrawiam moja imienniczko.

      Usuń
  21. Fantastyczne zmiany, niewiarygodny efekt, witrynka miodzio, aż mi się chce u siebie robić zmiany!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bardzo dziękuję 😊
      Zachęcam Cię do zmian - człowiek czuje wtedy ogromny przypływ energii.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  22. Piękna kuchnia :) Uwielbiam takie jasne pomieszczenia :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zmiany, kuchnia wygląda fantastycznie, śliczne kafelki, tez takie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś nas łączy😉
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  24. Super pomysł z tymi siatkami! A może zrobisz post na ten temat, gdyż nie mam pojęcia jak wymienić szyby na siatkę :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę na ten temat.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
    2. Pomyślę na ten temat.
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie.

      Usuń
  25. Niesamowita zmiana.Pięknie wygląda Twoja kuchnia i się nie chce wierzyć że to te same meble tylko przemalowane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Meble mają ponad 18 lat. Szkoda mi ich było wyrzucać i kupować nowe. Lifting okazał się najlepszy w tej sytuacji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie zmiana na plus:) Pięknie jest! Tak stylowo, jasno a zarazem przytulnie. Ogromnie mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo😊
      Serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  28. Bardzo romantycznie:) Najelpsze, jesli cos sie samemu zrobi, co za satysfakcja!!

    OdpowiedzUsuń