sobota, 10 września 2016

Metalowa skrzynia po metamorfozie


Kolejna rzecz zakupiona w sklepie ze starociami przeszła całkowitą metamorfozę. Mowa o metalowej skrzyni (klatce - jak mówi mój mąż), która po przeróbkach przeistoczyła się w zamykane siedzisko na kółkach. 


Do przeprowadzenia metamorfozy potrzebowałam:

*farbę białą (w puszce lub spray)  
* farbę tablicową
*odrdzewiacz FOSFOROWY na bazie kwasu 75% 
*4 kółka
*kawałek tkaniny 
*drewnianą deskę
*piankę na siedzisko
*narzędzia tj. pędzel, zszywacz tapicerski, metalowa szczotka, gębka, pędzel



Metamorfoza krok po kroku:

1. skrzynię  wyczyściliśmy metalową szczotką i szlifierką 
2. następnie pokryłam ją odrdzewiaczem
3. kolejny raz przy użyciu szczotki i szlifierki wyczyściliśmy skrzynię
4. całą powierzchnię pomalowałam farbą
5. mąż przykręcił kółka
6. docieliśmy deskę, na której umieściłam piankę
7. naciągnęłam tkaninę i przymocowałam ją do deski przy pomocy zszywacza tapicerskiego
8. blaszkę widoczną z przodu pomalowałam tablicówką




Z efektu jestem bardzo zadowolona.




Serdecznie pozdrawiam :)

ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Jeśli chcesz, to podziel się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostaw ślad, że tu byłeś. 



11 komentarzy:

  1. Jest naprawdę świetna!
    pozdrawiam i życzę cudnego tygodnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Tobie też życzę udanego tygodnia:)

      Usuń
  2. Rewelacyjna metamorfoza, jestem zachwycona pomysłem! Skrzynia prezentuje się teraz genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No metamorfoza świetna, często widzimy oczami wyobraźni, jak dany przedmiot może wyglądać "po". Zakup jak najbardziej udany :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Często w wyobraźni przemalowujemy, ozdabiamy stare mebelki. Staramy się dostrzec ich ukryty potencjał.
      Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest niesamowita! Pomysłowa i piękna po prostu :)
    Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pełna podziwu tej metamorfozy. Bardzo mi się podoba! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊
      Życzę powodzenia w blogowym świecie 😊

      Usuń