niedziela, 13 listopada 2016

Metamorfoza starej maszyny do szycia

Pamiętacie, jakiś czas temu pisałam o swoich starociowych zakupach (tu). Jedną z rzeczy, którą wówczas kupiłam była stara maszyna do szycia. Tak na marginesie mówiąc, jak mój mąż ją zobaczył był bardzo rozczarowany tym zakupem. Przeszła jednak metamorfozę i dzisiaj prezentuje się dumnie na naszym korytarzu.



 Tak wyglądała jak ją kupiłam - trochę w ciemno, bez dokładnych oględzin.



A po przeróbkach, czyli:
*szlifowaniu,
*malowaniu,
*przyklejeniu lustra i sznurka wokół niego,
*wymianie gałek na bardziej ozdobne zmieniła jak dla mnie zupełnie swoje oblicze.





Serdecznie pozdrawiam :)

 ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielcie się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostawcie ślad, że tu byliście:)


33 komentarze:

  1. Co za metamorfoza, wow! Podoba mi się pomysł z wykorzystaniem lustra i sznurka, osiągnęłaś świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysl, wspaniale to zrobilas Podoba mi sie bardzo
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł. Mam starego Łucznika na podobnym stoliku. Może pokuszę się jak będę miała więcej wolnego czasu. Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę jego metamorfozę:)
      Życzę więcej czasu i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Pociągają mnie takie starocie. A wprost uwielbiam oglądać jak ktoś daje takim przedmiotom drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! rewelacyjna metamorfoza, bardzo mi się podoba, a dekoracje cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję:):):)
      Ściskam serdecznie:)

      Usuń
  6. Rewelacyjna metamorfoza! A dodatki stanowią cudowną kropkę nad i!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjnie to zrobiłaś! też przerobiłam stolik od maszyny ale wykorzystałam tylko nogi, blat zrobiłam nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Twoja maszyna miała metalowe nogi. Taka jest bardziej designerska. Moją kupowałam trochę w ciemno. Ostatecznie z efektu jestem zadowolona.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Najbardziej spodobał mi się blat z lustra - to pomysł GENIALNY!
    Całość piękna i świetnie zrobiona, ale to już jest wisienka na torcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całość wykonana została można by powiedzieć z domowych staroci. Tylko gałki są nowe.
      Za pierwszym razem na blacie położyłam szybę. Efekt był ciekawy ale niestety była za krótka. Potem pomyślałam o lustrze i się nie rozczarowałam. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Bardzo fajny efekt. Podoba mi się blat z lustra i wspolgrajace sie z nim uchwyty. No i ten biały kolor! Bardzo gustownie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor biały od wielu już lat jest moim numer jeden.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Metamorfoza wyszła Ci doskonale!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. O MY GOD! Jaka metamorfoza!!!! Jaka aranżacja!!! ♥ Wszystko razem przepięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszła naprawdę pięknie!!! I te dodatki na niej poustawiane dopełniają całość:)
    ściskam Cię kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana. A dodatki naturalne uwielbiam.
      Pozdrawiam :):):)

      Usuń
  13. Nowy mebelek ;) Też bym kupiła sobie stolik od starej maszyny, ale niestety chwilowo nie mam miejsca gdzie takie cudo mogłabym postawić, więc czekam :)
    Twoja metamorfoza świetna :) a teraz lecę popatrzeć czy jeszcze coś znalazłaś w starociach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda bardziej mi się podobają maszyny z metalowymi nogami ale ta też się dobrze prezentuje po przeróbce. To już ostatnia rzecz z wtedy zakupionych rzeczy, którą udało mi się przerobić.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności:)

      Usuń
  14. Podziwiam. Wyszło pięknie. Ja od lat nie umiem zabrać się za mojego starocia. Pewnie jeszcze poczeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Cię do przeróbek. Chętnie zobaczę co zrobiłaś.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  15. Witam ponownie :)
    Nominowałam Cię do Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, ze postanowiłaś wyróżnić w ten sposób moja pracę.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  16. super zmiana,nowe życie dla starej maszyny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Maszyna nie do poznania! Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieplutko pozdrawiam 😊

      Usuń