środa, 9 listopada 2016

Sałatka na kolację

Jeśli nie macie pomysłu na dzisiejszą kolację, to podrzucam Wam przepis na pyszną delikatną sałatkę.

Składniki:
*paczka ugotowanego ryżu
*puszka kukurydzy
*kawałki ugotowanego kurczaka
*sól i pieprz
*majonez
*puszka ananasa

 
Wykonanie:

*gotujemy ryż do miękkości
*wsypujemy go do miseczki
*gotujemy 1-2 piersi kurczaka z przyprawą do rosołu (lub z 2 kostkami rosołowymi)
*po ugotowaniu piersi kroimy je w kosteczkę i wrzucamy do miski z ryżem
*dodajemy pokrojonego ananasa i kukurydzę
*przyprawiamy solą i pieprzem
*na koniec dodajemy majonez



Serdecznie pozdrawiam i życzę smacznego:)

 ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielcie się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostawcie ślad, że tu byliście:)



24 komentarze:

  1. Wygląda na smaczną :) tyle że składników nie mam - i nie mam jak do sklepu wylecieć, ale pomyślę o niej jutro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie - jest pyszna. Życzę smacznego.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
    2. Wierzę, jeszcze nie spróbowałam - ciągle coś i zapomniałam :P

      Usuń
    3. Może w ten długi weekend Ci się uda😊

      Usuń
  2. Świetny przepis! Skorzystam na pewno:)
    pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż ślinka cieknie :) Wszystkie składniki lubię, zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ulubiona sałatka mojej córki, kurczaka można zastąpić krewetkami, albo pokrojoną w kostkę szynką konserwową. Z każdym dodatkiem nam smakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie lubię krewetek. Nie jestem wstanie się do nich przekonać.
      Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam i życzę kolorowych snów 😊

      Usuń
  5. To jedna z moich ulubionych sałatek:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przypomniałam sobie ją dzięki koleżance. Masz rację jest bardzo smaczna.
      Ściskam bardzo i życzę dobrej nocki 😊

      Usuń
  6. Lubię połączenie kurczaka i ananasa. Można użyć wędzonej piersi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Super przepis, wyglada smacznie Dziekuje za przepis
    parowki w ciescie francuskim zrobilam, super smakowaly Dziekuje
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na parówki bije u mnie rekordy statystyczne i jej na pierwszym miejscu w odsłonach.
      A wydawałoby się,że to tylko parówki.
      Pozdrawiam i życzę smacznego😊

      Usuń
  8. nie wiem jak parówki, bo ich nie jadam, ale ta sałatka bardzo mi sie podoba! :) na sama myśl juz mnie zaczęło ssać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest delikatna w smaku i dzięki ananasom bardzo winna.
      Życzę smacznego i serdecznie pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. wygląda apetycznie :)) na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna, robiłam podobną. Ale narobiłaś mi smaku :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o niej sobie przypomniałam jakiś czas temu podczas rozmowy z koleżanką. Narobiłam sobie takiego smaku, że na drugi dzień zabrałam się za jej przygotowanie.
      Ściskam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Przypadkiem trafiłam na tego bloga, przeczytałam wszystkie posty, wspaniale inspirujesz, no i te smakowitości, łatwe i zachęcające do wykonania nawet dla mnie, która nie lubi gotować ani piec.
    Na pewno nie jedno danko upichcę a kolejne posty będę czytać.
    serdecznie pozdrawiam
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię powitać na moim blogu. Cieszę się, że Ci się u mnie spodobało.
      Dziękuję za miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi:)

      Usuń