niedziela, 27 listopada 2016

Szyszkowe co nieco

Zmieniając dekoracje w moim domu  postanowiłam, że tym razem motywem przewodnim jesiennego wystroju będą szyszki. Królową parkietu uczyniłam szyszkę, która jak kameleon zmieniała swoje dekoracyjne oblicze.

Pomysł na szyszkowe dekoracje powstał podczas tworzenia stworków na zajęcia z dziećmi. Zachęcam do takiej zabawy wszystkich rodziców. Tworzenie niepowtarzalnych postaci  to przede wszystkim wielka przyjemność. A czas  spędzony ze swoimi pociechami jest bezcenny. 


szyszkowe stworki

Po takiej zabawie postanowiłam udekorować moje mieszkanie w jak najbardziej naturalny sposób.
Najpierw powstały szyszkowe kule, następnie wianki, świeczniki itd.













Gipsowe miseczki, o których pisałam (tu) stały się bazą świeczników.




 Ten wianek wykonałam z patyków, które uzbieraliśmy latem na plaży w Trzęsaczu.



Słoiki z Biedronki  to mój  tegoroczny hit.






 A tutaj szyszki moczone delikatnie w białej  farbie.




 Ten wianek  stworzyłam wykorzystując  gazetową bazę. 




Wykonane wcześniej przeze mnie domki, gwiazda, talerz i choinka stały się częścią jesiennych dekoracji.



 I na koniec posrebrzona szyszka. 



Serdecznie pozdrawiam :)

 ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielcie się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostawcie ślad, że tu byliście:)


56 komentarzy:

  1. Super, muszę zabrać się za swoje wianek wyszedł Ci czadowo. A nasze stworkowe szyszki pięknie prezentują się u córki w pokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasza szyszkowa panna młoda i szara,filcowa myszka wyszły naprawdę fajne. Pokażcie je światu.
      Dzięki młoda.
      Pozdrowionka 😍

      Usuń
  2. Przepiękne dekoracje domu :) też mam kilka szyszek i zamierzam je jakoś wykorzystać, jednak myślę, że moje ozdoby nie będą wyglądały tak cudnie jak Twoje :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią je zobaczę.
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  3. Świeczniki są prześliczne! Wszystkie dekoracje warte są uwagi - piękne♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś niezwykłe dekoracje, jestem pod ogromnym wrażeniem! Szyszki to bardzo wdzięczny materiał do wykorzystania, będziesz miała pięknie w Święta:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - szyszki są idealne do tworzenia naturalnych dekoracji.
      Jak udekoruję dom na święta tego jeszcze niw wiem.
      Dziękuję Ci za te serdeczności.
      Pozdrawiam i ściskam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Wszystko piękne i inspirujące :) Pozdrawiam cieplusio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo.
      Pozdrawiam śląc uściski 😊

      Usuń
  6. Bardzo mi przypadły do gustu te naturalne, szyszkowe dekoracje. Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię naturalne dekoracje, które można wykonać dosłownie za grosze.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Piękne dekoracje:-))) Uwielbiam takie proste, naturalne dekoracje:-))) Jak niewiele trzeba by stworzyć piękną atmosferę w domu:-)))
    A pomysł na zabawy z dziećmi to strzał w dziesiątkę:-))))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Często piękno kryje się w prostocie aranżacji i jej naturalności. Nie trzeba mieć niewiadomo ile pieniędzy, żeby zbudować przytulną atmosferę w domu.
      Pozdrawiam ciepło i ślę uściski *♡*

      Usuń
  8. Mam kilka mega dużych szyszek z Hiszpanii i właśnie myślę co z nimi zrobić. Fajne są Twoje pomysły, tylko jak przerobić je na moje duże okazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów jest wiele np.
      *szyszka jako choineczka w doniczce lub na drewnianym plastrze,
      *szyszka jako wiszący stroik,
      *girlanda z szyszek na skręconym sznurku,
      *szyszka pod dużym kieliszkiem,
      *fantazyjne ułożone szyszki w jakimś fajnym naczyniu,
      *świecznik z szyszki.
      Życzę udanej zabawy.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. WOW jestem pod wrazeniem,
    Naprawde piękne dekoracje : )
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo i również cieplutko pozdrawiam 💖

      Usuń
  10. Szyszki to bardzo wdzięczny materiał, bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie... :)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście szyszki stwarzają nieograniczone możliwości. Są piękne w swej strukturze.
      Pozdrowionka i wszystkiego dobrego 😊

      Usuń
  11. Szyszka dzięki Tobie nie jedno ma imię. Ten wianek z moczonymi w białej farmie szyszkami cudownie się Tobie udał. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pomysłowo, prosto i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, to prawdziwe szyszkowe szaleństwo! wszystko jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne naturalne dekoracje, ślicznie u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mi tylko serdecznie Ci podziękować za miłe słowa.
      Pozdrowionka 😊

      Usuń
  15. Ojej, ale bogactwo dekoracji i inspiracji u Ciebie, najbardziej podobaja mi się świeczniki z szyszkami:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy stworzyliście z dzieciakami:)
    Ja też kocham szyszki - także za to, że nawet wsypane do wiklinowego koszyka i postawione np. przy kominku, wyglądają pięknie. Ale szczególnie lubię je w bożonarodzeniowych dekoracjach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te szyszkowe stworki stworzyłam jako wzór na zajęcia z dziećmi.
      Też lubię szyszki - zbieram je od zawsze.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  17. Szyszki, a właściwie wszystkie dary natury to wspaniały materiał do twórczych prac. Ślicznie ozdobiłaś domek. Ozdoby skrone ale nietuzinkowe:) Aby widzieć piekno w naturalnych ozdobach trzeba mieć niezaprzeczalny gust:)
    Pozdrawiam serdecznie i cieszę sie, że moje topiary przypadły Ci do serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje wytwory bardzo mi się spodobały. Naturalność dla mnie jest w cenie.
      Dzięki za miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  18. Fantastyczne ozdoby!
    Zaczytałam się w Twoim blogu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię u siebie gościć.
      Serdeczne dzięki - pozdrawiam:)

      Usuń
  19. Szyszki to jedne z moich ulubionych, naturalnych dekoracji. Nie trzeba przy nich za wiele kombinować, same w sobie tworzą ciekawą kompozycję. Najbardziej lubię kiedy są muśnięte biała farbą, przewiązane kokardką i zawieszone na żyrandolu lub karniszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyszko są świetne bez dwóch zdań.
      Pozdrawiam i ślę uściski 😊

      Usuń
  20. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Ile można stworzyć dekoracji z szyszek. Wszystkie piękne, świetnie skomponowane, z drewnem, ze sznurkiem. Wianuszek z korą bardzo wpadł mi w oko, srebrzysta kompozycja super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko mała próbka tego co można wykonać przy użyciu szyszki.
      Dzięki serdeczne za te serdeczności.
      Pozdrawiam baaardzo cieplutko 😊

      Usuń
  21. You did a beautiful job on the decorations. It reminds me of one of my former neighbors who changed her decor for each season.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you and best regards.

      Dziękuję i pozdrawiam :)
      Thank you and best regards:)


      Usuń
  22. Uwielbiam szyszki :)
    Pięknie je wykorzystałaś w swoich dekoracjach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Nie wiem co podoba mi się najbardziej :) Chciałam napisać, że nie wiedziałam że zwykła szyszka, może tak pięknie wyglądać, ale to przecież nie zasługa szyszki, tylko Twoja :) Trochę późno, ale musze wziąć się za poszukiwanie szyszek :) Słoiczek z biedronki jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję kochana💞
      Polecam modrzewiowe szyszki - są świetne.
      Pozdrowionka😊

      Usuń
  24. Cudowne dekoracje!!! Jestem pełna podziwu!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubie tego typu dekoracje.
    Kilka dni temu, biegalam po lesie szukajac szyszek i galezi. Najfajniej jest siegnac po cos prostego i nauturalnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację natura ma nam wiele do zaoferowania.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń