wtorek, 27 grudnia 2016

Biała choinka z pianki pod panele

Święta, święta i już po świętach. Było rodzinnie, przyjemnie a czasami nawet bardzo zabawnie. Szkoda tylko, że aura nie dopisała. W Wielkopolsce wiało i deszcz padał prawie bez przerwy. Z tęsknoty za śniegiem stworzyłam białą choineczkę. Będzie doskonałą dekoracją w domu na zimowe dni.


 Potrzebne materiały:
*pianka pod panele
*pistolet na gorąco
*nożyczki
*doniczka
*gałązka
*oazis lub gips
*wstążka
*dowolny dekor na doniczkę
*lakier do włosów z brokatem 


 Sposób wykonania:
*do doniczki wkładamy oazis lub zalewamy gipsem a następnie wbijamy patyk (u mnie grubsza gałązka brzozy)
*z pianki wycinamy koło a następnie trójkątne "gałązki" choinki
*poszczególne elementy przyklejamy od dołu do góry tworząc w ten sposób choinkę
*na koniec spryskujemy lakierem (choinka ładnie się błyszczy w świetle)



A ta dekoracja powstała dosłownie na dwa dni przed świętami. Do jej wykonania zainspirowała mnie moja koleżanka Ewelina.


Potrzebne materiały:
*kolorowe kartki
*nożyczki
*klej na gorąco
*ozdobna wstążka


Sposób wykonania:
*wycinamy 3 kwadraty
*przygotowujemy 3 napisy HO
*przygotowujemy 3 gwiazdki wg wzoru, który znajdziecie tu
*tworzymy kompozycję



W taki sposób nasi milusińscy  odreagowują święta:)



Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają. Życzę udanych przygotowań do Sylwestra.
Dziękuję także za komentarze. Są one dla mnie bardzo cenne - sprawiają mi wiele radości:)

36 komentarzy:

  1. Świetna inspiracja na przyszłość :)
    Bardzo mi się podoba dekoracja powstała dwa dni przed świętami! Ciekawy pomysł!
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją zobaczyłam (trochę w innej formie) to od razu postanowiłam ją stworzyć.
      Podpatrzyłam, przerobiłam i jest. U mojej koleżanki bardziej minimalistyczna powieszona była na drzwiach.
      Dzięki i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. No HO HO HO super dekoracje : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna choineczka. Podziwiam kreatywnośc w wyborze materiału startowego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choinka w rzeczywistości wygląda ładniej. Zdjęcia nie oddają jej uroku. Wieczorem przy blasku światła pięknie się mieni drobinkami brokatu.
      Pozdrawiam baaardzo serdecznie ✨

      Usuń
  4. Super pomysłowe dekoracje. Zapewne pięknie zdobią dom 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku rzeczywiście stworzyłam dość dużo świątecznych dekoracji. Cieszę się, że mimo niesprzyjającej aury w domu panuje świąteczno - zimowa atmosfera.
      Pozdrawiam serdecznie ✨

      Usuń
  5. Nie myślałam, że choinkę można wykonać z pianki pod panele. Wspaniałe pomysły na dekoracje! Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam odkrywać nowe możliwości różnych materiałów. Tak właśnie było z pianką pod panele. Najpierw stanowiła bazę na gipsowe skrzydła. Potem w mojej głowie narodził się pomysł na choinkę. Zdjęcia niestety nie oddają jej uroku.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło ✨

      Usuń
  6. Moje ho ho ho też w wersji min :-) wisi na drzwiach wejściowych i wita miłych gości :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje ho... wyszło na pewno super. Pewnie wkrótce zobaczę.
      Ściskam serdecznie ✨

      Usuń
  7. super choinka!, mnie też brakuje śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko brakuje mi śniegu ale i mrozu - rześkiego powierza. Może aura będzie łaskawsza i przyniesie nam wkrótce trochę prawdziwej zimy.
      Pozdrawiam i ściskam mocno 🎇

      Usuń
  8. Świetna choineczka :)
    Wszystkiego dobrego w NOWYM 2017 ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie też wszystkiego najlepszego - dużo zdrowia, szczęścia i radości w 2017r.🎀

      Usuń
  9. Super pomysły, choinka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka z pianki bardzo by mi pasowała do moich klimatów w tegoroczne święta! Ładniutka! :) U nas też bezśniegowo na dworze, ale do takich świąt zdążyłam się tutaj już przyzwyczaić...
    Przygotowania do Sylwestra?!
    Kochana, nie robię ich wiele.Pewnie wiele osób, które przeczytają ten komentarz będzie zaskoczonych i może popuka się w głowę, ale Ja od paru lat wprowadziłam w naszym domu taką modę - nie zapraszam nikogo i nie daję się nikomu zapraszać.
    Dlaczego? Po pierwsze nie zawsze do północy dotrwam (ot, starość).Czasy kiedy to Sylwester był u nas hucznie celebrowany mam już jak widzisz poza sobą. Może, gdybym nie musiała pracować zawodowo byłoby inaczej, a tak - jeżeli Sylwester (bądź Wigilia) wypada w tygodniu - do południa muszę jeszcze pracować. Po drugie, po przygotowaniach do świąt (czyt. tyrania), potrzebuję wypocząć. Nie piekę na tą okazję żadnych ciast (ewentualnie kupuję jakiegoś gotowego torta)i robimy wieczorkiem raclettowe grillowanie. Moje dzieciaki bardzo to lubią, fakt że w domu potem czuć bestialsko przez dwa dni smażonym tłuszczem, ale na ten jedyny raz w roku jestem w stanie poświęcić swoje nozdrza.
    Pozdrawiam i życzę wszelkiej pomyślności tak na Sylwestra , jak i na Nowy Rok... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani się nie pukam w głowę ani nie jestem zaskoczona. Od 4 lat spędzamy Sylwester w domu. Jest cudownie. Bez napinki, spontanicznie i spokojnie. Trochę z mężem potańczymy, trochę pooglądamy telewizor i jest naprawdę fajnie. Raz tak spróbowaliśmy i jak widać bardzo nam się spodobało.
      Wam też życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  11. Prześliczna choinka. Wykorzystanie pianki to świetny pomysł.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chinka bardzo pomyslowa, a zdjęcia milusińskich są wspaniale...Kochane kudlacze...Oj musi być cudownie przebywać wśród takich milusińskich;-)pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym 2017 roku;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze zwierzaczki rzeczywiście są cudowne. Mieliśmy mieć dwa psy tymczasem życie sprawiło nam psikusa i jesteśmy opiekunami 3 kotów i psa.
      Pozdrawiam i życzę szczęścia w Nowym Roku ✨

      Usuń
  13. Wygląda mroźnie ! Świetny efekt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w 2017 roku✨

      Usuń
  14. Pomysłowa choinka :)
    I bardzo, bardzo podoba mi się ramka :) Fajny pomysł - i można zmieniać w niej dekoracje w zależności od pory roku i nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej ramie poprzednio miałam powieszony zegar w stylu retro. Zgadzam się z Tobą, że wspomniana rama może stanowić bazę do różnych dekoracji. Dziękuję za odwiedzimy - pozdrawiam serdecznie życząc dużo zdrowia i szczęścia w nowym roku ✨

      Usuń
  15. Efekt niesamowity. Dekoracje wyszły bardzo ładnie wręcz wzbudzają pełen mój zachwyt. Ozdoby tego typu bardzo mi się podobają i z wielkim zainteresowaniem uwielbiam o nich czytać.
    Brawo!!!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię robić coś z niczego. Stawiam na kreatywność i na oryginalność. Dzięki za miłe słowa.
      Pozdrawiam baaardzo serdecznie i życzę powodzenia w nowym roku ✨

      Usuń
  16. Piękna choineczka, pomysłowa. Rameczka równie świetna. Pozdrawiam 🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko ✨

      Usuń
  17. Piękna choineczka i ciekawy pomysł na jej wykonanie =)

    OdpowiedzUsuń