wtorek, 6 grudnia 2016

Dekorujemy dom na święta // mikołajkowe candy

Magiczny czas już się zbliża, 
niosąc ze sobą dzieciństwa czar.
Ukryty w naszych wspomnieniach,
w kolędach śpiewie, w choinki zapachu, 
w białym opłatku i w oczach bliskich blasku.
Święta to dom, to nasi rodzice.
To niezapomniany wspólnie spędzony  czas.
To słowa czasem niewypowiedziane
ale w spojrzeniu i dotyku dłoni ofiarowane.

 dekoracje bożonarodzeniowe
Bardzo lubię czas przygotowań do świąt. Atmosferę oczekiwania, dlatego też już od Mikołajek zaczynam dekorować dom. W tym roku postawiłam na trzy tonacje kolorystyczne:
*srebrno - białą,
*czerwono - zielono- białą,
*srebrno - zielono - szarą.
Z resztą sami zobaczcie.

 dekoracje bożonarodzeniowe

Choinka, anioły, talerz, miseczki, litera, gwiazdki, skrzydła i wianek zrobiłam z kleju gipsowego, o którym pisałam tutaj i tu.

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

Pluszowe drzewko wykonałam na bazie kuli styropianowej, którą nabiłam na brzozowy kij.

 dekoracje bożonarodzeniowe

Tutaj wystarczyło tylko przemalować szyszki na srebrny kolor.

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

Tekstylny wianek jest prezentem mikołajkowym od "Moje Lufinkowo".


 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

Wianek stworzyłam na bazie okręgu, który skręciłam z gazet.

 dekoracje bożonarodzeniowe

 Skrzydła wykonałam na piance, którą się stosuje się pod panele. 

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

Choinki, anioła, gwiazdki, elementy do kalendarza adwentowego wykonałam z kartek starych książek.

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

 dekoracje bożonarodzeniowe

I na koniec z okazji Mikołajek zapraszam do udziału w candy, którego nagrodą -  niespodzianką jest dekoracja wykonana z kleju gipsowego.

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w zabawie.

*Należy wkleić baner na blogu lub zareklamować mnie na fb
*Zwycięzca będzie wybrany drogą losowania.
*Wysyłka nagrody odbędzie się za pośrednictwem Poczty Polskiej.
*Na adres zwycięzcy czekam 3 dni. Po tym czasie powtarzam losowanie.
*Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
*Candy trwa od 06.12.2016r. do 16.12.2016r.
*Wyniki zostaną ogłoszone 17.12.2016r. dni od momentu zakończenia konkursu
*Osoby anonimowe zgłaszające się na blogu proszę o pozostawienie adresu e-mail.
*Będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz mój blog lub polubisz katalog inspiracji na FP.



Serdecznie pozdrawiam :)

 ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu. Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielcie się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostawcie ślad, że tu byliście:)




















44 komentarze:

  1. Piękny wieniec adwentowy, bardzo w naturalnym wydaniu, uwielbiam takie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Naturalne dekoracje również uwielbiam - co widać na blogu.
      Pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich aranżacji i pomysłowych dekoracji.
    Są świetne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje dekoracje. W każdej kolorystyce. Ja w tym roku nie mam nic czerwonego, ale jakoś tak im bliżej Świąt, tym troszkę mi tęskno:)
    uściski mikołajkowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana:) Ja tak miałam w ubiegłym roku. Wszystko w bieli. Tylko kuchnia troszkę w czerwieni. W roku postanowiłam centrum mieszkania udekorować naturalnie, właśnie w kolorystyce z przewagą czerwieni.Jestem zadowolona z efektu.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Przepiękne dekoracje stworzyłaś, jestem nimi oczarowana :)
    Z chęcią wezmę udział w candy, banerek już na blogu. Pozdrawiam serdecznie :)
    ___________
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Witam w zabawowych szeregach.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  5. Twoje dekoracje są zachwycające i bardzo różnorodne. Masz ich na prawdę sporo. Mam sentyment do tych srebrno-białych kwiatów. Też takie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  6. WOW, super przepiękne dekoracje Choinki, anioła, gwiazdki z tych kartek wygladaja cudownie Dziekuje za inspiracje
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolejny rok mojej przygody z kartkami ze starych książek. Bardzo lubię tego typu recyklingowe dekoracje.
      Cieszę się, że moje dekoracje znalazły Twoje uznanie i Cię zainspirowały.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję 💓

      Usuń
  7. Twoja pomysłowość nie zna granic. Przepięknie tu u Ciebie:) Szczególnie wpadły mi w oko dekoracje z kart starych książek, a już absolutnie zakochałam się w Twoim aniołku w ramce z gwiazdkami w rogu. I w związku z tym mam prośbę, czy mogłabyś pokazać dokładnie, jak robi się taką dekorację? Chętnie zobaczyła bym coś takiego u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko starczy mi czasu to z chęcią przygotuję taki post.
      Pozdrawiam ciepło 💛

      Usuń
  8. Jak Ty to wszystko pięknie udekorowałaś! bardzo fajne ozdoby zrobiłaś ale i genialnie to połączyłaś! jest przepięknie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje wytwory.
      Pozdrowionka😊

      Usuń
  9. Pięknie u Ciebie, tak świątecznie :) Jedne ozdoby delikatne i śnieżne, a inne naturalne, bardzo, bardzo mi się podoba :) Na FB znalazłam Cię ostatni i od razu wcisnęłam like :) a banerek zaraz zabieram :)
    Chętnie biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana
      . Cieszę się, że bierzesz udział w zabawie.
      Ślę uściski 💟

      Usuń
  10. Piękne są Twoje dekoracje, podziwiam Twoją pomysłowość i wykonanie. Tyle różnych technik. Staję w kolejce do losowania niespodzianki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca i pozdrawiam 💖

      Usuń
  11. Oglądam i napatrzeć się nie mogę - jak małe dziecko w sklepie z zabawkami :-) Pięknie u Ciebie :-) Ustawiam się w kolejce. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki Tobie odkryłam klej gipsowy i popłynęłam z netem pomysłów. Serdeczne dzięki.
      Ściskam mocno💙

      Usuń
  12. Tyle pięknych dekoracji to za duzo jak na moje oczy! :D Pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Drewniany konik i łoś są odlotowe😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  14. Ileż ciekawych dekoracji - ja sama nie wiem jeszcze w którą stronę pójdę z dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jeszcze masz trochę czasu żeby zdecydować jak mają wyglądać Twoje świąteczne dekoracje.
      Pozdrowionka 😊

      Usuń
  15. Przepiękne dekoracje! Z rączką na sercu! :)
    Zapraszam do mnie- zachęcam do obserwacji oraz wzięcia udziału w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Zapisuje sie na rozdawajke:)

    Ale Ty jestes kreatywna, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne dekorcje, niesamowite masz pomysły!!! Konik - przecudny!!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam.
      ps. Konika kupiłam za 5 zł. w sklepie ze starociami.

      Usuń
  18. Cudownie i magicznie u Ciebie,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście zgłaszam się na to cudowne Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne prace : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko super to już koniec kolejki ale zdążyłąm:)
    buziaki wystrój iście świąteczny U CIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca dnia zostało jeszcze trochę czasu.
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  22. Bardzo podobają mi się te papierowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń