sobota, 10 grudnia 2016

Liebster Award

Jakiś czas temu otrzymałam nominację do akcji Liebster Award od Blogerki, która jest założycielką bloga - Moje magiczne miejsce.
Niestety nie znałam tej akcji. Jak widać jestem oseskiem w blogowaniu. Dlatego też tym wszystkim, których wiedza w tym zakresie była lub jest podobna do mojej, w kilku zdaniach postaram się przedstawić ideę Liebster Award.

Przeczytałam, że wyróżnienie Liebster Blog Award jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerem jako wyraz uznania za ” dobrze wykonaną robotę”. Celowo przyznje się je "mniejszym" blogom, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących - tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności. Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia od 5 do 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych.

Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem. Na pytania odpowiada tylko ten, kto chce. 

 Pytania, które otrzymałam od Moje magiczne miejsce, były następujące:
1. Blog, do którego najczęściej zaglądam to ...

Jest ich kilkanaście. Celowo nie wymienię ich nazw, ponieważ nie chciałabym urazić nikogo. Mogłabym pominąć kogoś, z kim już od jakiegoś czasu dzielę się spostrzeżeniami i opiniami. A tego nie chcę.

2. Książka, którą aktualnie czytasz...
Wieczorami tuż przed snem czytam książkę G. Gargaś  pt. "Wybacz mi". Przeglądam też poradnik - "Wielkie inspiracje" autorstwa E. Rokitnickiej, O. Woźnickiej A. Jakubskiej.

3. Gdybyś mogła przeprowadzić się do dowolnego miejsca na świecie byłoby to...
Jest mi dobrze w tym miejscu, w którym obecnie jestem. Jedynie moim marzeniem jest spędzić kilkanaście dni w domku nad jeziorem lub morzem  z własnym dostępem do kąpieliska z dala od ludzkiego gwaru. Plaża, domek i my.

4. Blogowanie dla mnie jest...
Formą poznania kreatywnych osób a także możliwością dzielenia się swoimi pasjami z szerszą grupą ludzi. Jest też próbą zachęcenia innych do rozwijania własnych zainteresowań, zainspirowania ich do działania.


5. Czy poza blogowaniem masz jakieś hobby? jakie?

Blog  po części ukazuje moje zainteresowania. Powiem szczerze, że mam ich całkiem sporo. Psychologia, pedagogika, praca z ludźmi, rękodzielnictwo, design, zdrowie - medycyna naturalna. Uwielbiam także czytać książki, oglądać filmy, poszukiwać inspiracji. Naprawdę nigdy się nie nudzę.

6. Gdzie na wczasy? Koszty się nie liczą ...
Najchętniej w miejsca, które nie są przeludnione. Takie sielskie.



7. Mam słabość do....
Do miejsc, w których znajdują się akcesoria dekoracyjne tj. salony meblowe. Tam właśnie szukam inspiracji.


8. Ulubione danie?

Nie mam ulubionego dania. Smakuje mi tak naprawdę wiele potraw. Chociaż muszę przyznać, że z upływem czasu moje upodobanie kulinarne ewaluowały.


9. Mój codzienny rytuał to...

To wspólne posiłki, chwila z książką, dbałość o bliskich itp.


10. Ukochana bajka z dzieciństwa to...

Zaczarowany ołówek, Barbapapa, Krecik, Rumcajs, Żwirek i Muchomorek, Kiwaczek, Piaskowy dziadek, Pomysłowy Dobromir...


11. Sms czy telefon? A może czat na fb?

Zawsze rozmowa  - ton głosu, emocja. Ewentualnie Messenger. 


Ja nominuję nienasypujące blogi:



Mam nadzieję, że przyjmiecie moje zaproszenie dziewczyny:)

A oto moje pytania:

1. Blog zaczęłam pisać, ponieważ...
2. Marzę o ...
3. Lubię ubierać się (twój styl ubioru)...
4. Film, który ostatnio mnie zachwycił to...
5. Zawodowo zajmuję się...
6. W ludziach cenię najbardziej...
7. Nie lubię...
8. Piosenka, za którą przepadam...
9. Gdybym była zwierzęciem to byłabym..., ponieważ...
10. Najlepszy dzień mojego życia to ...
11. Interesuję się...


Pozdrawiam Was serdecznie :)

I na koniec jeszcze przypominam o moim mikołajkowym candy. Do zgarnięcia dowolna rzecz wykonana z kleju gipsowego - renifer, domek, anioł, choinka, gwiazdka itp.



Jeszcze raz dziękuję za nominację i pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają. Dziękuję także za komentarze. Są one dla mnie bardzo cenne - sprawiają mi wiele radości:)



22 komentarze:

  1. Inspirujesz do działania, choćby mnie : ) Fajnie poznać Cię bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę,że moje pomysły mogą być dla Ciebie inspiracją.
    Dzięki kochana - pozdrowionka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :* Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje:)
    Bajki-lubimy te same:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję o pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  5. Ja również przesyłam gratulacje.
    Z przyjemnością bywam na twoim blogu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło jest mi Ciebie gościć u siebie.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Kochana :) przyjmuje zaproszenie, jestem pod wrazeniem i dziekuje
    Potrzebuje troche czasu na pytania i przygotowanie sie
    przed swietami na pewno odpowiem
    goraco pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo. Chętnie poznam Cię trochę z innej strony.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  7. Dziekuje,to juz moja 2 nominacja:) Postaram sie w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Będę czekała na Twoją odsłonę.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie posty, bo można się czegoś więcej dowiedzieć o blogerkach/blogerach swoich ulubionych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie jest nowość. Akcja ta daje możliwość poznania blogera trochę z innej strony.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Bardzo lubię czytać odpowiedzi na zadawane pytania w tej zabawie. To takie małe wywiady z których można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy o blogerach. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę jak dla mnie głębsze spojrzenie na blogera.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie i przyjmuję wyzwanie;) trochę to jednak potrwa, gdyż krucho u mnie z czasem, ale obiecuję, że się postaram! Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci dziękuję :)Chętnie wezmę udział w "zabawie"- fajna sprawa. Potrzebuję jednak trochę czasu. Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, ze przyjęłaś moje zaproszenie do zabawy.

      Usuń
  12. Ale fajna zabawa :) Pomysł z tymi pytaniami super :) Muszę wejść do nominowanych i poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama kiedy dostałam nominację - nie wiedziałam, o co w tej zabawie chodzi. Oprócz promocji dla mniej znanych blogów mamy możliwość poznania blogerów trochę z innej strony.
      Pozd.

      Usuń