środa, 11 stycznia 2017

Serce w roli głównej - pomysły nie tylko na Walentynki

Okres świąteczny już za nami. Ja ze swoimi bożonarodzeniowymi dekoracjami pożegnałam się szóstego stycznia. Pozostały mi jedynie te spośród nich, które mają raczej zimowy, mroźny i śnieżny charakter. Pomału dom zaczynam przygotowywać do Walentynek. Uwielbiam motyw serca, który pojawia się w naszym domu właściwie przez cały rok. Muszę jednak przyznać, że w okresie styczniowo - lutowym serc wszelakiej maści jest znacznie więcej. Zresztą sami zobaczycie.

Dekoracje, które chcę Wam dzisiaj pokazać możecie wykonać samodzielnie tak jak i ja to uczyniłam. Do zaprezentowania Wam ma kilka pomysłów"
1. serce pajęczyna,
2. perełkowe serce,
3. papierowe, różyczkowe serce,
4. gipsowe serca,  gipsowy napis love,
5. sznurkowe serce,
6. serce z organzy,
7. serce z kartek starych książek lub gazet - sercowa girlanda
8. proporczyki z napisem love.

Wymienione wyżej przeze mnie przykłady mogą być również doskonałym prezentem chociażby z okazji zbliżającego się Dnia Babci i Dziadka. 

serce pajęczyna

Potrzebne materiały:
*kawałek drewna
*gwoździki
*młotek
*kordonek

 perełkowe serce

Potrzebne materiały:
*koraliki
*drucik


 papierowe, różyczkowe serce

Potrzebne materiały:
*kawałek tektury, którą wycinamy w kształcie serca
*kartki starych gazet, z których wycinamy koła
*nożyczki
*klej na gorąco


Sposób wykonania:
*z gazet wycinamy kola wg wzoru podanego poniżej a następnie powstałe w ten sposób "ślimaki" zwijamy w różyczki



 gipsowe serca
dekoracyjne serca

Potrzebne materiały:
*styropian
*nożyk do tapet 
*klej gipsowy

serce z gipsu

Sposób wykonania znajdziecie tutaj i tu.

gipsowe ozdoby

sznurkowe serce
serce dekoracyjna

Potrzebne materiały:
*kawałek drutu
*włóczka
*szydełko
*ozdobne serce
*klej

serce ze sznurka

 serce z organzy
serce z organzy

Potrzebne materiały: 
*organza pocięta na równej długości kawałki
*sznurek
*styropianowa baza w kształcie serca

serce z organzy

 jak wykonać dekoracyjne serce

serce z kartek starych książek lub gazet - sercowa girlanda

Potrzebne materiały:
*kartki gazet lub zniszczonych, starych książek
*wata
*nożyczki
*klej
*sznurek

Sposób wykonania:
*wycinamy dwa jednakowe serca
*składamy je razem i wypełniamy watą
*sklejamy


proporczyki z napisem love

Sposób wykonania
*kartki z nadrukiem
*nożyczki
*klej
*sznurek


Życzę udanej zabawy.

Pozdrawiam Monika:)


48 komentarzy:

  1. Bardzo lubię motyw serca, a Twoje pomysły są świetne, wykorzystałaś różnorodne materiały i wyszły bardzo inspirujące dekoracje.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie minimalistyczne.
      Dzięki i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Wszystkie serca są piękne ale najbardziej skradło moje serce to z papierowych różyczek. Wydaje się bardzo pracochłonne, ale to nic, wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak bardzo. A jaka frajda:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. Ileż tu Miłości przedstawiłaś! Piękne te serca ! Szczególnie nie z różyczek mi się podobają :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jeszcze nie koniec mojej serduszkowej kolekcji.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  5. Świetne pomysły do wykorzystania nie tylko na Walentynki. Te sznurkowe serduszko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze mam ich kilka. Tylko nie wiem, czy uda mi się je zrealizować.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Piękne serca, pewnie wypróbuje te z gazety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetowe dekoracje uwielbiam.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Sporo ciekawych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pomysły są fajne, ale mi najbardziej spodobała się sercowa girlanda w pustej ramce. Świetne! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. że Ci się to podoba.
      Pozdrawiam ciepło ✨

      Usuń
  9. O matko jedyna dalaś kobieto czadu z tymi serduchami! co jedne to piękniejsze!!!Bardzo w moim stylu;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię motywy sercowe, nie tylko na Walentynki. Z Twoich propozycji najbardziej spodobało mi się serce z różyczek wyciętych z gazet. Przypomniało mi się przy okazji, że kiedyś robiłam w taki sposób choinkę, to znaczy oklejałam styropianowy stożek. Super sprawa tylko trochę czasochłonna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście zajmuje trochę czasu ale teraz aura sprzyja nasiadówkom w domu. Choinki też takie widziałam - może w przyszłym roku taką sobie sprawię.
      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  11. Kochana Moniko,
    jestem pod wrazenie, lubie coraz bardziej do ciebie zagladac,
    Ten pomysl jest wspanialy!!!ja bardzo lubie serca
    Dziekuje za inspiracje
    Kochana jeszcze nie napisalam na twoje pytanie, chyba sie nie gniewasz mam nadzieje, ale nie mialam czasu od przyszlego tygodnia jest znowu normalnie u mnie
    Bardzo cieplo pozdrawiam i do zobaczenie
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się nie gniewam. Chętnie poznam Ciebie bliżej.
      Cieszę się bardzo, że lubisz do mnie zaglądać. Ja ostatnio miałam trochę wątpliwości dotyczących blogowania. A takie słowa napędzają do przodu.
      Dziękuję za odwiedzinki i równie ciepło pozdrawiam 💖

      Usuń
  12. Fajne te pomysły, coś sobie podkradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Oto mi chodziło.
      Pozdrowionka i serdeczności 💝

      Usuń
  13. Mnóstwo inspiracji, wielkie dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wysyp serduszkowych pomysłów. Dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za miłe odwiedziny.
      Pozdrawiam bardzo 😊

      Usuń
  15. Jakie piekne wszystkie :) a to ze sznureczka to cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u ciebie i piękne dekoracje mam pokazałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło ✨

      Usuń
  17. Jak zawsze dużo ciekawych i pięknych inspiracji! Cóż, nazwa zobowiązuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Mam nadzieję, że kiedyś mój blog stanie się prawdziwym katalogiem.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 😊

      Usuń
  18. Wszystkie pomysły są świetne i oryginalne! Ale pierwsza propozycja przypadla mi do gustu najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam życząc miłej nocki 🌛

      Usuń
  19. Piękne ozdoby. Wpadły mi w oko te "gazetkowe". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię gazetowe czy książkowe dekoracje. Są tanie i bardzo stylowe.
      Pozdrawiam równie serdecznie ☀

      Usuń
  20. Ja też zaraz po 6 stycznia pożegnałam się ze świątecznymi dekoracjami. Przyniosłam kilka hiacyntów, powoli wprowadzam lżejsze akcenty i nie mogę doczekać się już wiosny:) W gazecie czytałam o walentynkowych dekoracjach i zdałam sobie sprawę, że niewiele mam dekoracyjnych serc w domu ;) Patrzę na Twoje i kilka chętnie zrobiłabym, pajęczynowe i z różyczkami. Prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  21. Mnie się najbardziej podoba - serce z gwoździami - na takie miałam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kochana do dzieła. Życzę udanej zabawy.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. WOW :) Jak wiele różnych i z jak różnych rzeczy można zrobić serca, wszystkie piekne, ale chyba to na kawałku drewna najbardziej mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na obecną chwilę też mój nr 1.
      Dziękuję za serdeczności i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń