sobota, 7 stycznia 2017

Sweterek na pufę

Witam bardzo serdecznie w ten mroźny, zimowy dzień. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jak w tani sposób wykonać sweterek na pufę / siedzisko. Ja moje ubranko wykonałam ze swetra (golfu), który kupiłam w SH za dwa złote.

jak wykonać pokrowiec na pufę

 Potrzebne materiały:
*sweter
*nożyczki
*maszyna do szycia lub igła z nitką
*ozdobne guziki

jak wykonać pokrowiec na pufę

 Sposób wykonania:
*sweter kładziemy na równej powierzchni
*odcinamy rękawy i golf (tak było w moim przypadku)
*sweter wywracamy na drugą stronę
*zszywamy 3 boki
*nakładamy na siedzisko
*nadmiar materiału zbieramy w trójkąt
*przyszywamy guzik

jak wykonać pokrowiec na pufę

jak wykonać pokrowiec na pufę
Życzę miłej zabawy:)


Na koniec przypominam jeszcze o mojej słoikowej rozdawajce. Jeżeli chcecie otrzymać ode mnie słoik z niespodzianką, to napiszcie dowolny komentarz pod postem. Mam nadzieję, że osoba, którą wybiorę spośród uczestników będzie zadowolona z mojej niespodzianki. Jednocześnie chciałabym podkreślić, że zwycięzca nie jest zobowiązany do kontynuowania słokikowej akcji. Więcej na ten temat znajdziecie tu.



Pozdrawiam ciepło:)

Monika:)


57 komentarzy:

  1. świetny pomysł :) A u mnie taka wstrętna pufa stoi hehehe. Szukam swetra:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj znalazłam płaszcz z dzianiny i jestem w trakcie przerabiana na wdzianko dla mebli. Też kosztował całe 2 zł.
      Pozdrawiam ciepło w ten mroźny wieczór:)

      Usuń
  2. No teraz Twoja pufa nie zmarznie :) Świetnie wygląda :) Och jakbym chciała takie wdzianka na moje krzesełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu końcowego. Tak się rozkręciłam, że dzisiaj też upolowałam dzianinowy płaszcz i oczywiście będę go przerabiać.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Jest świetna, od dawna marzy mi się taka poducha zimowa, ale nadal nie mam:( Zachwycił mnie równiez obrusik na stoliku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła. Nowy rok - nowe wyzwania. Spełniaj swoje marzenia - i nie czekaj :)
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  4. rewelacja! śliczny teraz pufa ma sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Pozdrowienia śliczne ślę:)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowe. Bardzo mi się podoba!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne!!! Szkoda, że jakiś czas temu pozbyłam się puf. Ale może by tak pomyśleć nad krzesłami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak z krzesłami ale pomysł warty zastanowienia.
      dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Zajefajny i prosty pomysł.Puf wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest rzeczywiście prosty i bardzo tani.
      Dzięki serdeczne:)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  8. no i cieplutko otuliaś pufkę super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, zimowy, cieplutki i super wygląda.
    No i masz śliczne śnieżynki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie ✳

      Usuń
  10. cudowny pomysl, bardzo mi sie podoba
    wyglada przeslicznie
    Cieplo pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki.
      Pozdrawiam równie ciepło ✳

      Usuń
  11. Pomysł bardzo fajny!
    Ale jeszcze bardziej zachwycił mnie ten obrus na stole... Piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Obrusy i serwetki ręcznie robione uwielbiam. Kiedyś się bawiłam w szydełkowanie.
      Pozdrawiam baaardzo ✴

      Usuń
  12. Fajny pomysł! Od razu puf wygląda inaczej i nadaje wnętrzu zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Pozdrawiam cieplutko ✨

      Usuń
  13. Genialny pomysł! Tylko nie wiem czy ja swojej super starej pufy już nie wywaliłam... bo jakbym miała dla niej takie wdzianko to by wróciła ze schowka na salony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szukaj kochana. Takie pufy w sklepach kosztują "majątek".
      Pozdrawiam i ślę uściski ❇

      Usuń
  14. Pomysł rewelacyjny, a pufa zyskała nowe życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię nadawać drugie życie przedmiotom. Jest to lepsze niż ciągłe kupowanie przedmiotów i podążanie za modą.
      Ściskam serdecznie ❄

      Usuń
  15. Ale oryginalny pomysł;) super wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ pomysł, z pewnością go wykorzystam!!! Niesamowite jakie proste i fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na dodatek bardzo tani.
      Cieszę się, że wykorzystasz.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  18. Ale głupia jestem! Że ja nie wpadłam na taki pomysł psii :) Hahaha Kochana, pufa wygląda rewelacyjnie! Jestem oczarowana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jesteś niemądra. Z pomysłami jest tak, że nawiedzają Cię lub nie.A blogi są po to, by się dzielić swoimi odkryciami - by wzajemnie się inspirować i napędzać.
      Dziękuję za serdeczności i pozdrawiam cieplutko ✨

      Usuń
  19. rewelacyjnie wyszło. i aż serce się raduje, jak tanio. Ale trzeba wpaść na pomysł.
    Uff w końcu dotarłam do Ciebie, więc sobie pooglądam spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi Cię gościć u siebie.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  20. Świetny pomysł!!! Pufa wygląda wspaniale!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i pozdrawiam równie serdecznie ✨

      Usuń
  21. Wygląda świetnie, cieplutko :) idealnie na zimowe wieczory, żeby służyć jako podnóżek :) Też bym tak moje pufy ogrzała, ale są otwierane, więc sprawa nieco utrudniona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też są otwierane ale w środku mam same mało przydatne rzeczy.
      Dzięki za serdeczności i oczywiście pozdrawiam bardzo ciepło 😍

      Usuń
    2. ja swoje czasem otwieram, raz-dwa w miesiącu ;)

      Usuń
  22. Rewelacyjnie się prezentują : ) niestety nie mam puf ale może wykorzystam w czymś innym. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  23. Pufeczka wyszła znakomicie :)
    Teraz jest na pewno jeszcze bardziej miła - a i cieszy oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście cieszy oko. Drugą pufę otuliłam trochę inaczej. Przerobiłam długi, tkaninowy płaszcz.
      Pozdrowionka:):):)

      Usuń
  24. Pomysł uważam za fantastyczny! Jestem wielką zwolenniczką wykorzystywania różnych tanich, a czasem i darmowych materiałów, ktre mamy wokół siebie. Często kupujemy nowe przedmioty, a wystarczy dobrze się rozejrzeć, dodać do tego trochę kreatywności i pracy - i jaki efekt!:) Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej przekonuję się do recyklingowych rzeczy. Tyle wokół nas przedmiotów, że szkoda byłoby, żeby miały tylko jedno życie. Dzięki takiemu podejściu i ziemia stałaby się lżejsza i nie tak zagracona.
      Pozdrawiam i witam w gronie moich gości:)

      Usuń