wtorek, 17 stycznia 2017

Tym razem sweterek na poduszkę

O wykorzystaniu swetrów pisałam jakiś czas temu podpowiadając Wam, jak w tani sposób można odmienić wizerunek pufy. Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam, jak za niewielkie pieniądze wykonać ubranka, tym razem dla poduszek. Zasada podobna jak przy ubieraniu pufy. Kupujemy w SH swetry  i przerabiamy je na poszewki (sweterki) na poduszki. 


Potrzebne materiały:
*sweter
*nici w pasującym kolorze
*igła
*nożyczki



 Sposób wykonania:
*sweter kładziemy na równej powierzchni
*odcinamy rękawy i górną cześć swetra
*dopasowujemy do poduszki i odcinamy niepotrzebne części
* 3 boi zszywamy po lewej stronie
*ostatni bok zszywamy po prawej stronie
*zdobimy (wystarczy pasek czy ręcznie skręcone róże)




I już gotowe. W moim przypadku przygoda ze sweterkami dla poduszek dopiero się rozpoczęła.

Na koniec pragnę ogłosić, że mój "słoik niespodzianka' w ramach projektu SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ = UŚMIECH powędruje do CZTERY PORY ROKU (poproszę o adres do wysyłki). Kochani - jeśli możecie, to udostępniajcie banerek - niech"słoiki wędrują - sprawiając radość obdarowanym".

Jednocześnie ogłaszam, że rozpoczynam kolejne odliczanie, które trwać będzie do 16 lutego. Wtedy to wybiorę kolejną osobę spośród komentujących moje posty.


Serdecznie pozdrawiam 
Monika:)

 ps. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i towarzyszą mi w moim codziennym życiu i szukają u mnie inspiracji. Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielcie się ze mną swoją opinią, doświadczeniem, pomysłem i pozostawcie ślad, że tu byliście. Wasze zdanie jest dla mnie ważne i powoduje, że wszystko to co robię nabiera większego sensu:)




50 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalia i oczywiście pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  2. Już dwa razy zakupiłam swetry z myślą o poduszkach, oba wylądowały w szafach córek. Twoje poduszki są super -:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super recyklingowo tak jak lubi,ę :)
    świetna dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sztuką jest kupić gotowe i za drogie pieniądze. Dla mnie liczy się pomysł.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądają. To świetny i niedrogi sposób na odmianę. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Z paskiem ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie Kochana ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Ślę uściski 😊

      Usuń
  7. Piękne, no i ten pomysł z paskiem-rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł zupełnie spontaniczny. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  8. Wspaniale wyglądają te wdzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ubranka, też mam w swej kolekcji poszewkę z bluzki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym podpatrzyła taką poszewkę.
      Pozdrawiam ciepło ☀

      Usuń
  10. Fajnie wyszło i podusiom będzie ciepło w tych ubrankach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i oczywiście pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  11. Cudo, uwielbiam takie pomysły...w tym tygodniu konieczna wizyta w SH, dziękuję za super inspirację...bedę regularnie tu zaglądac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć u siebie.To do następnego razu. Pozdrowionka 😊

      Usuń
  12. Świetne są, w dodatku ten uroczy paseczek...Mój pies pewnie szybko zrobilby z niego użytek, ale u ciebie wygląda to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cztery zwierzaki, które ewentualnie przytulają się do poduszek.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam 😊

      Usuń
  13. Ładne, ciepłe i oryginalne :) Podobają mi się swetrowe poduchy, ważne tylko, żeby znaleźć jakieś ładne sweterki w sympatycznej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja złapałam bakcyla. U mnie w miejscowości swetry w SH można kupić za 2 zł.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. u mnie jakoś drogo w tych SH :/ Czasem ceny lepsze niż w sklepach z nową odzieżą ;) Muszę się bardziej rozejrzeć :)

      Usuń
    3. Pewnie tak. Może gdzieś trafisz. Pozdrowionka 😊

      Usuń
  14. Świetny pomysł! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne sweterki uszyłaś dla swoich poduszek. Podobają mi sie kolorki, szczególnie ten turkus. A z paskiem wyglada rewelacyjnie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Ślę uściski wielkie:)

      Usuń
  16. Wspanialy pomysl, pieknie wygladaja. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam równie ciepło 😊

      Usuń
  17. Uwielbiam takie poduchy, szczególnie zimą, ale u nas powoli je chowam i szykuje sie na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja o wiośnie jeszcze nie myślę. Śnieg za oknem to i w domu zostawiłam trochę nastroju zimowego.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  18. Poduszka nie tylko będzie ładna ale bardzo przyjemna w dotyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  19. Lubię takie "ciepłe" podusie. Robię takie na drutach, wykorzystując resztki włóczek. Późnym wieczorem, kiedy leci jakiś fim, lubię dłubać i czuję się wtedy lepiej, że nie jest to takie bezproduktywne gapienie się w telewizor. Bardzo fajnie wykorzystałaś stare sweterki, super pomysł i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię coś "dłubać" kiedy oglądam programy telewizyjne.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  20. Już długo mam ochotę na taka odmianę poduszki - mam już kilka zkitranych sweterków na takie metamorfozy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do dzieła. Jestem ciekawa co wyczarujesz.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Podziwiam Twoją wenę :o. Od gotowania do przerabiania, kiedy na to znajdujesz czas !!! I te super pomysły. U mnie zastój przez dodatkowe zajęcia, dobrze, że chociaż można u Ciebie oczy nacieszyć inspiracjami. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa - są jak piękna melodia, która dobrze nastraja.
      Ściskam mocno Monika.

      Usuń
  22. WOW ale świetny pomysł :) Chwilę mnie nie było a tu takie superaśne rzeczy u Ciebie :) W poniedziałek lecę pobuszować po SH :) Też takie zrobię :) Buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SH można czasami znaleźć perełki za niewielkie pieniądze. Powodzenia w poszukiwaniach.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  23. Też takie robiłam, fajna sprawa! Szara jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w gronie moich gości.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń