piątek, 10 lutego 2017

Ananasy w cieście

Dzisiaj przygotowałam mężowi do pracy ANANASY W CIEŚCIE. On chciał je zjeść w przerwie obiadowej. Ja nie przepadam za słodkimi obiadami, więc dla mnie i mojej córki danie to było podwieczorkiem. Można je podać w wersji bardziej deserowej, o czym napiszę później.


Składniki:
*jajka
*mleko
*woda gazowana
*szczypta solo i cukru
*cukier waniliowy
*proszek do pieczenia
*cukier puder
*olej do smażenia


 Wykonanie:
*przygotowujemy ciasto naleśnikowe (trochę gęstsze) z dodatkiem proszku do pieczenia i cukru waniliowego  
*krążki ananasa obtaczamy w cieście i smażymy na rozgrzanym tłuszczu do zrumienienia
*układamy na talerzu i posypujemy cukrem pudrem


Uwagi:
(opcjonalnie w wersji bardziej deserowej)
*na talerzu układamy usmażone ananasy
*posypujemy je wiórkami kokosowymi i uprażonymi migdałami
*dekorujemy je pokrojonymi w drobną kostkę ananasami
*następnie polewamy wężykiem sosem z czekolady 
*na koniec danie zdobimy kleksem bitej śmietany



ŻYCZĘ SMACZNEGO:)

Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

22 komentarze:

  1. z podobnego przepisu robię jabłko w cieście , z ananasem też chyba świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jabłkami też już robiłam ale z ananasami ciasto wydaje się atrakcyjniejsze.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  2. Zastanawiam się czy one nie naciągają mocno tłuszczem. A te w wersji deserowej to niezły hardcor, w sam raz na ostatki czyli pożegnalne grzechy przed postem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nasiąkają, ponieważ nie smażę ich na głębokim tłuszczu.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Faktycznie jabłka są bardziej popularne, ale ananasy to może być miła odmiana.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej rodzinie bardzo smakowały.
      Pozdrawiam baaardzo:)

      Usuń
  4. Znam! My jemy to jako deser do obiadu. Jako samodzielne danie na obiad niestety nie jadam nic słodkiego, bo za chwilę... znowu jestem głodna... hihi! ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To masz taka jak mój mąż, obiady słodkie bleee a ja właśnie lubię :) Z ananasem nie próbowałam, ale musi być pyszne, jeszcze z polewą czekoladową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jem na obiad coś słodkiego bardzo rzadko. Jako dodatek do obiadu to owszem.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy przepis. Nie wpadłabym na to aby ananasa tak przygotować. Musi być pyszny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy i prosty. Taki jaki lubię.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Bardzo fajny przepis, może kiedyś z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i życzę smacznego.
      Ślę serdeczności 😊

      Usuń
  8. Lubię placki - zazwyczaj z bananem albo jabłkami, ale muszę spróbować Twoją propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam takie placuszki z jabłkiem, teraz spróbuję z ananasem. Twoje wyglądają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To musi być pyszne.Znowu przepis do wypróbowania .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę jeszcze raz smacznego.
      Pozdrawiam 😊

      Usuń