sobota, 18 lutego 2017

Książka - polecam & słoik z niespodzianką

Witajcie w sobotni dzień. Słońce zaczyna coraz mocniej przygrzewać a dzień staje się  dłuższy. Już nie mogę się doczekać wiosny i możliwości spędzania większej ilości czasu na powietrzu. 
W październiku pożegnałam moje kije do Nordic Walkingu i zamierzam powtórnie z nimi się zaprzyjaźnić. Trzymajcie za mnie kciuki. Po grypie, jaką przeszłam na początku października trudno mi było wrócić do systematycznych ćwiczeń. Przekonałam się, że powroty są bardzo trudne.
Ale właściwie nie o tym chciałam napisać. Pragnę Was zachęcić do lektury kolejnej książki Reginy Brett pt. "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę". Gdyby streścić ją w trzech słowach recenzja wyglądałaby w ten sposób: Książka po pierwsze inspiruje, po drugie zachęca do dokonywania zmian i  wreszcie po trzecie pozytywnie nastraja do życia. 






Może niektóre wybrane przeze mnie fragmenty z tej książki spowodują, że zapragniecie ją przeczytać. 









I na koniec chcę Wam pokazać jakie słoiki w ramach mojego pomysłu SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ  jako pierwsze wyruszyły w świat.


Czerwony otrzymała jedna z blogerek. W środku ukryłam fragmenty piosenek, które pobudzają do refleksji i pozytywnie nastrajają do życia.




Gazetowy słoik otrzymała moja koleżanka, z którą spotkałam się  po bardzo długiej przerwie. We wnętrzu słoika znalazły się pozytywne myśli w ilości 365 sztuk (jak się domyślacie na każdy dzień roku). 


Moje podarunki wywołały zmierzony efekt, czyli UŚMIECH na twarzach obdarowanych osób.


W lutym kolejny słoik chciałabym podarować osobie prowadzącej blog:
(jeśli zechcesz przyjąć ode mnie słoiczek - proszę prześlij mi swój adres do wysyłki  na moją pocztę: katalog_inspiracji@poczta.fm).
Będę czekała na odpowiedź ok. tygodnia.


Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

40 komentarzy:

  1. Piękne słoiczki - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i polecam, warto zmienia myślenie. Warto do jej treści wracać. Słoiki piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie książki R.Brett są godne polecenia.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. super pomysł z tymi sloikami pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki z tej serii zawsze dodają skrzydeł. A co do słoiczków podziwiam cię O 365 pozytywnych myśli? Gazetowy the best

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki wspomnianej autorki na pewno pobudzają do refleksji.
      Za opinię o słoiczkach bardzo dziękuję. Powiem szczerze, że trudniej mi było przygotować słoik, który chciałam wysłać. Nie wiedziałam jak podróż wpłynie na jego jakość.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  5. Moniko, pomysł ze słojem podchwyciłam, bo mi się bardzo spodobał i zrobiłam prototyp: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2017/02/1676-ciag-dalszy-soikowych-przygod.html
    który po uzupełnieniu o karteczki z dobrymi myślami, podaruję komuś.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i już skomentowałam. Bardzo spodobał mi się Twój misiu w roli strażnika pozytywnych kartek. Jestem ciekawa - jak zareaguje obdarowana osoba. Bardzo się cieszę, że podchwyciłaś pomysł. Serdeczne dzięki❤

      Usuń
  6. Słoikowy pomysł jest rewelacyjny i taki bardzo pozytywny. Książki tej pani czytałam, nawet wszystkie, ale niestety jakiejś większej głębi w nich nie znalazłam...poradnik jakich wiele;) Ale za to przyznać muszę, że bardzo miło mi się je czytało, tzn. lekko;)Jednak mimo to podczas przeprowadzki wszystkie wydałam...ostatnio trochę wybredna jestem, albo zwyczajnie nie lubię chomikować;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł ze słoiczkami zyskuje aprobatę coraz większej ilości osób. Jest mi niezmiernie miło usłyszeć takie słowa. Dziękuję bardzo❤
      Jeśli chodzi o książki wspomnianej autorki to uważam, że R. Brett ma bardzo dużą łatwość i lekkość pisania. Ze względów zawodowych poradników "tego typu" przeczytałam naprawdę wiele. Te jednak plasują się w mojej ocenie dość wysoko.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  7. Słoiczki są rewelacyjne Kochana i to bardzo :) Książka ciekawa, myślę, że się skuszę na nią za jakiś czas:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłą opinię na temat wykonanych przeze mnie słoików. A co do książki -myślę, że warto przynajmniej zapoznać się z twórczością R.Brett i samemu ocenić jej literaturę.
      Pozdrowionka wielkie.

      Usuń
  8. Słoiczki kapitalne i nie dziwi mnie, że obdarowane osoby zachwycone. Książka mnie zaciekawiła i będę szukać w bibliotece lub księgarni. Lubię takie pozycje, bardzo podbudowują. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło. Dziękuję.
      Na allegro chyba można kupić i taniej.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Zaciekawiła mnie bardzo ta książka, na pewno się za nią rozejrzę i przeczytam :)
    Pomysł ze słoiczkami bardzo fajny, niesamowicie podobają mi się te dobre myśli na każdy dzień :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę Ci coś zasugerować to zacznij lekturę od pierwszej książki tej autorki - " Bóg nigdy nie mruga".
      Dziękuję za te kilka słów i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedz, już sobie zanotowałam tytuł :)

      Usuń
  10. Zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki, jeśli tylko wpadnie mi w ręce, chętnie poczytam. A co do słoiczków, to podziwiam Cię za twoją pracowitość. Mnie ciągle brakuje czasu na takie rzeczy, ale może to kwestia organizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to kwestia organizacji czasu i priorytetów.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Książka musi być super...Przeczytałam urywki i z pewnością ja przeczytam...Tak ja fajnie zaprezentowałaś...Słoiczkowe szaleństwo fajny pomysł...Gazetowy skradł moje serce...Super wpisuje się w moja pracownianą przestrzeń...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Książkę polecam z całego serca.|
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł ze słoikiem! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne słoiki i świetny pomysł :) Myślę, że taka książka przydałaby się każdej osobie... Ja jeszcze jej nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat książka napisana jest bardzo przystępnym językiem a autorka ma dar pisania i wpływania na myślenie innych osób.
      Pozdrawiam i dziękuję za ciepłe słowa:)

      Usuń
  14. Jakie optymistyczne te słoiczki! A książką mnie zaciekawiłaś-sięgnę po nią w wolnej chwili:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  15. Zaciekawiłaś mnie tą książką :) Słoiczki piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka godna uwagi. Za miłe słowa bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  16. Książka świetna-bardzo pozytywna , też ją polecam :) Teraz akurat czytam- " Bóg nigdy nie mruga". I też jest świetna. :) Słoiczki masz bardzo wesołe i pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Brett są bardzo pozytywne. Ta jest moją ostatnią z jej twórczości. Równie udana jak pozostałe.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  17. Ja też jestem wielka fanką odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze jest to, by właściwe ustawić priorytety.
      pozdrowionka:)

      Usuń
  18. Czerwony słoiczek zachwycający, choć papierowe kwiaty z drugiego słoika też zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te papierowe kwiaty są fantastyczne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń