sobota, 25 lutego 2017

Obrazek z tajemniczymi pudełkami


Witajcie w ten sobotni piękny dzień. W powietrzu czuć już wiosnę. Chwilo trwaj... Ale nie o tym chciałam Wam dzisiaj napisać.
Przed Walentynkami dostałam od mojej koleżanki kilka grafik. Były to wzory na małe pudełeczka z napisami. Koleżanka odkryła je na fb (na grupie z darmowymi grafikami). Są świetne a na dodatek zawierają pięknie przekazy. Postanowiłam je wyciąć i złożyć a następnie przy ich użyciu wykonać obrazek .

obrazek z pudełkami

Potrzebne materiały:
*ramka (moją kupiłam w Pepco)
*grafiki (5 sztuk)
 *klej.


Uwagi:
* grafiki były wydrukowane na cienkim papierze
* myślę, że za jakiś czas wydrukuję je ponownie, tym razem na grubszym papierze
* i jeszcze mała niespodzianka - znalazłam blog autorki tych grafik - szczerze polecam (http://321startdiy.pl/pudeleczka-z-niespodzianka-10-wzorow-do-wydruku)



I już na koniec kilka słów o moim pomyśle SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ (i tu) Niestety blogerka, którą chciałam obdarować słoikiem na zgłosiła się. Chyba nie mam szczęścia do pierwszych wyborów. W związku z tym chciałabym przekazać lutowy słoiczek - AGNIESZCE prowadzącej blog - Magia zdobienia. Na adres czekam do następnej soboty (katalo_inspiracji@poczta.fm). Będzie mi bardzo milo podarować kolejny słoik osobie, której osobiście nie znam. Mam nadzieję, że wywołała zamierzony uśmiech na twarzy. Jeszcze raz podkreślam, że niczego nie oczekuję od obdarowanej osoby. Podarunek jest zupełnie bezinteresowny.


Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

33 komentarze:

  1. Ten pomysł z pudełeczkami w ramce jest super. Bardzo fajny, oryginalny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobały grafiki. Są słodkie:)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  2. Świetne grafiki. Dziękuję za link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co.
      Fajnie, że jeszcze ktoś skorzysta.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Super pomys i dziekuje za adres. Naprawde wyglada wspaniale
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłami trzeba się dzielić. Z dobrych praktyk (inspiracji) trzeba korzystać.
    Pozdrowionka wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz glowe!! W zyciu bym na to nie wpadla;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - choć muszę przyznać, że jak zaczęłam pisać o tym obrazku w głowie powstał pomysł jego metamorfozy i jednak wydrukowania grafik na papierze technicznym.
      Pozdrowionka wielkie 😊

      Usuń
  6. Jejciu, no pomysł genialny;)bardzo, bardzo pomysłowe i takie pozytywne jednocześnie! Masz kobieto talent do wyszukiwania niezwykłych rzeczy;)Brawo TY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Pomyslł powstał po otrzymaniu grafik od koleżanki. A że zbliżały się Walentynki to pomyślałam sobie - że warto byłoby stworzyć coś spajającego te pudełeczka. I tak właśnie powstał obrazek z tajemniczymi pudełkami.
      Pozdrowionka 😊

      Usuń
  7. Super walentynkowy prezent, a moze na rocznicę ślubu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rocznicę, Walentynki i bez okazji jak najbardziej pasuje.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba :)
    Świetny pomysł na oryginalną dekorację. A grafiki też bardzo fajne. To coś zdecydowanie dla mnie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł Ci się spodobał. Coś zapożyczonego z odrobiną mojej inwencji. Dzięki temu połączeniu powstało coś nowego.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  9. Czasami najciekawsze pomysły rodzą się niespodziewanie, pod wpływem impulsu. Twój bardzo mi się podoba. Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że większość pomysłów rodzi się właśnie w taki sposób.
      Pozdrawiam i życzę również udanego tygodnia:)

      Usuń
  10. Moniko, jest mi niezmiernie miło, że pudełeczka z niespodzianką tak Ci się spodobały:) To dla mnie największa radość z blogowania - kiedy widzę, że korzystacie, że Wam się podoba i że to co robię choć trochę Was inspiruje do tworzenia nowych,wspaniałych rzeczy:)Sama bym chyba nie wpadła na zrobienie takiego obrazka:):):) I zgadzam się w kwestii papieru - podwyższona gramatura sprawi, że pudełka będą trzymać formę:) Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że trafiłam na Twojego bloga - będę stałym bywalcem. Może pomyślisz o zaprojektowaniu wiosennych domków z papieru...Byłoby cudownie.
      W tym tygodniu wybiorę się po papier i dokonam małej metamorfozy mojego obrazka.
      Jeszcze raz dziękuję za takie "superaste" grafiki.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Jesteś genialna ! Uwielbiam Twoje prace, bardzo inspirujące. Grafiki rzeczywiście piękne :) Gratuluje kolejnej osobie, oby się zgłosiła bo będzie żałować słoiczka <3 Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:)
      Już się zgłosiła:)
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  12. Są świetne, takie zabawne :) Bardzo mi się podoba Twój obraz pudełeczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny i oryginalny pomysł. Ja mam niestety mało miejsca i nie miałabym gdzie powiesić. Ale może wykorzystam w mojej pracy z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciom bardzo podobają się te pudełka.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. Rozczuliły mnie te pudełeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też - stąd ten pomysł.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Witam. Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. Przyznaję, że jest genialny. Ja również ciągle mam jakieś pomysły z wykorzystaniem różnych, wydawałoby się zbędnych, rzeczy. Pomysł z obrazkiem jest super. Chyba coś nas łączy, bo ja wymyśliłam sobie pomoce logopedyczne z pudełek po zapałkach. Koncepcja zbliżona. :-)
    Pozdrawiam Cie ciepło i czekam na dalsze pomysły. :-)
    Ivi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię powitać w gronie gości. Cieszę się bardzo, że pomysł Ci się spodobał.
      To dzięki blogowaniu mam możliwość spotykać pokrewne dusze.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  16. Genialny, oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń