sobota, 11 marca 2017

Motyl 3d z papieru

Witajcie kochani. 
Wiosna już się zbliża wielkimi krokami. W sklepach i w domach pojawiło się mnóstwo wiosennych kwiatów. Choć na dworze powietrze bardziej zimowe warto korzystając z klimatycznej ponurości przygotować sobie drobne dekoracje na przywitanie Pani Wiosny. Dzisiaj chciałabym Was zachęcić do wykonania motyli z papieru - 3d. U mnie tradycyjnie materiałem bazowym są kartki ze starych, zniszczonych książek. Zastosowałam też papier, z którego wykonana była torba pakunkowa.

Zaletą tego typu dekoracji jest niski koszt ich wykonania. Możemy je zmieniać stosując papier o różnej strukturze i kolorze. Mnie motylki nauczyła  robić  koleżanka z pracy. Dziękuję Ewelina:) 
Wy natomiast możecie poznać sposób ich wykonania zaglądając tutaj.



A teraz moje, które pasują bardziej kolorystycznie do atmosfery naszego domu.









Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam wiosennie:)
Monika:)

34 komentarze:

  1. Moniko, Twoje motylki są fantastyczne :) Podobają mi się w kolorze, a jeszcze bardziej czarno-białe ze starych książek. Można je wykorzystać w tylu dekoracjach. Bardzo fajnie u Ciebie wyglądają na wianku !
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Czasami tak niewiele potrzeba, by odmienić wnętrze. Kilka motylków i już mamy wiosnę w domu.
      Pozdrawiam cieplutko i również życzę miłego weekendu:)

      Usuń
  2. Pięknie motylowo u Ciebie síę zrobiło. Bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylki uwielbiam w domu i ogrodzie.
      Dziękuję za odwiedzinki.
      Ślę uściski:

      Usuń
  3. Cudne motylki, z chęcią wykorzystam pomysł do Wielkanocnego koszyczka:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zapożyczasz pomysł. W blogowaniu właśnie oto chodzi, by dzielić się pomysłami.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Motylki urocze. U mnie link nie działa : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro sprawdzę co się dzieje.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
    2. To ja dziękuję za informację. Rzeczywiście link niw działał. Poszukałam inny i gotowe.
      Pozdrowionka wielkie 🌺

      Usuń
  5. Dzięki, śliczne te motylki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Muszę spróbować jak najszybciej. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja propozycja przypadła Ci do gustu.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Cudowne są te motylki ♥ moja siostra właśnie obdarowała mnie podobnymi teraz muszę zrobić z nimi coś fajnego :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę kreatywności.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  8. Motylki na świecach wyglądają ślicznie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te motylki, w am raz na wiosnę. Zastanawiam się czy będę umiała je zrobić sama... Jak znajdę chwilę to popróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobisz je spokojnie. Nie są trudne. Potrzebujesz tylko kwadratową kartkę.
      Powodzenia.
      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  10. Piękne te Twoje motylki, takie lekkie i wiosenne już! Wyglądają rewelacyjnie zarówno zrobione ze styrch książek jak i te w wiosennych już barwach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyw na świeczkach bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo.
      Ślę pozdrowionka 😊

      Usuń
  12. znowu wyczarowałaś cuda! kolorowe motylki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  13. Obejrzałam filmik i wydaje mi się, że dam radę z tymi motylkami. Bardzo podobają mi się te książkowe, pasowałyby do moich klimatów. Spróbuję też z szarego papieru. Jak się uda to pokażę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie obejrzę Twoje motylki. Uwierz mi nie są trudne w wykonani.
      Pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  14. Hi Monica ,,,i love your blog , you have a news follower from Chile
    Angélica

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne te motylki z książek :) Świetny pomysł :) Jeśli można to podkradnę bo mam kilka starych książek i bym też dekoracje wiosenne zrobiła :) Wianek BOSKI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Cieszę się, że się podobają.
      Pozdrowionka 🍀

      Usuń