piątek, 21 kwietnia 2017

Ciasto francuskie dla niespodziewanych gości

Czy tylko dla niespodziewanych gości? Z pewnością nie.  Sprawdzi się również jako deser dla spragnionych słodkości domowników. Jedynie czego będziesz potrzebować to cztery produkty no i oczywiście chęci.


 Składniki:
*arkusz ciasta francuskiego
*puszka brzoskwiń
*żółtko
*cukier puder


Wykonanie:
*ciasto kroimy w prostokąty, które składamy na pól
*do środka wkładamy połowę brzoskwini
*sklejamy boki
*nacinamy paseczki
*poszczególne kawałki smarujemy rozmąconym żółtkiem 
*pieczemy w temp. 175 stopni przez około 15 min.



ŻYCZĘ SMACZNEGO:)

Witam nowych gości i obserwatorów.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:

Monika❤





29 komentarzy:

  1. Bardzo smakowicie wyglądają :) To zdecydownaie moje smaki. Kiedyś robiłam podobne kieszonki z jabłkami, tylko nie z ciasta franuckiego tylko z bardziej kruchego.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo proste i smaczne. Często robię je z jabłkami ale z brzoskwiniami smakują mi bardziej.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  2. Dość często piekę takie ciastka ale zawsze składałam kwadraty rogami do środka. Podoba mi się pomysł z nacięciami, wykorzystam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki sposób jak Ty też składam ciasteczka. Te dla odmiany zrobiłam raz inaczej i zaadoptowałam je na dluzej.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Wyglądają bardzo apetycznie i dekoracyjnie :-) Takie połączenia bardzo lubię :-)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są smaczne. Po świątecznych zmaganiach przyda się coś mniej pracochłonnego i jednocześnie smacznego.
      Pozdrawiam pięknie i ślę uściski 😊

      Usuń
  4. są przepyszne :) robiłam je kilka razy i do tego pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak jak piszesz - proste, estetyczne i smaczne.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
    2. Wyglądają bardzo apetycznie! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Smakowite ciasteczka, do tego filiżanka aromatycznej herbaty i....pełnia szczęścia, słodka stopchwilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak jak piszesz.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. uwielbiam ciasto francuskie, kiedys same je robiłam i też było pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciasto francuskie nadaje można podać na słodko i słono. Jest fajniutkie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Prosto, szybko i smacznie. Właśnie zjadłam ostatnie ciasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak dawno nie jadłam ciasta francuskiego, że aż nie pamiętam kiedy to było... chyba muszę kupić, bo narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często je kupuję. Można z niego zrobić wiele smacznych potraw.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. Ja też kiedyś częściej kupowałam, ale potem jakoś przestałam i tak zapomniałam już kiedy ostatnio coś z niego robiłam, czas to naprawić :)

      Usuń
  9. Mało jem i mało wiem o cieście francuskim. Może pora to zmienić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tak. Spróbuj koniecznie.
      Życzę smacznego i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. jestem na tak! Uwielbiam ciasto francuske a takie ciacha wciągam nosem ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam osobę, która jako ostatnia pozostawiła komentarz przy tym poście. Niestety przez przypadek go usunęłam. W związku z tym, komentarz nie został opublikowany.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robię takie cuda regularnie z jabłkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś robiłam tylko z jabłkami ale postanowiłam poeksperymentować i wyszły całkiem fajne potrawy.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń