wtorek, 18 kwietnia 2017

Marcowe słoiki z niesmodzianką

Zrobiłam sobie krótką przerwę od blogowania i od komputera, dlatego też dzisiaj pragnę podziękować wszystkim moim gościom za świąteczne życzenia i miłe odwiedziny oraz życzyć Wam na nadchodzący czas:

dużo zdrówka i radości, kreatywności i beztroski.
 Żeby wiosna w waszych serca wiecznie trwała i wszelkie troski rozwiewała 
i dobro wokół Was przyciągała. 

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejne dwa słoiki, które powstały w ramach mojego pomysłu "słoik z niespodzianką". W marcu  Radośnik podarowałam jednej z blogerek a Pozytywnik - otrzymała młoda dziewczyna, która zauroczyła mnie  swoim wykonaniem piosenki "Wariatka tańczy".



 Radośnik to zbiór kartek do zapełnienia ich radosnymi chwilami z życia.





Pozytywnik to z kolei słoik zawierający pozytywne myśli, mile nastrajające do życia. 





W kwietniu kolejny słoik chciałabym podarować Jadwidze prowadzonej bloga:
(jeśli zechcesz przyjąć ode mnie słoiczek - proszę prześlij mi swój adres do wysyłki  na moją pocztę: katalog_inspiracji@poczta.fm).
Będę czekała na odpowiedź ok. tygodnia.


ps. Więcej na temat mojego pomysłu możecie poczytać tutaj:
  1. PROJEKT - SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ = UŚMIECH
  2. STYCZNIOWY SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ
  3. LUTOWE SŁOIKI Z NIESPODZIANKĄ


Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

24 komentarze:

  1. Świetne masz pomysły :) Radośnik bardzo mi się podoba :) Lubie takie optymistyczne dusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy radości nie jest za dużo. Warto odkrywać małe przyjemności, by nadawać życiu sens. W życiu piękne są tylko chwile.
      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla mnie na 100%. Mam nadzieję, że dla obdarowanych również.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. pozytywnik, radośnik - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  4. Moniko- z wielką przyjemnością przyjmę od Ciebie słoiczek, jednak czymże sobie zasłużyłam na wyróżnienie :) <3 Z góry dziękuję i na pewno będę dorzucać karteczki z pozytywnymi myślami. Pozdrawiam cieplutko serdeczności życząc :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zgodziłaś się przyjąć ode mnie słoiczek. Co prawda w każdym miesiącu staram się stworzyć słoik z inną zawartością. Jeśli jednak chciałabyś otrzymać radośnik chętnie go dla Ciebie wykonam - chyba że chcesz słoik z niewiadomą.
      Dlaczego Ty? a dlaczego nie Ty?
      Pozdrawiam ciepło i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
    2. Droga Moniko, "Radośnik" przyleciał dzisiaj ok. godziny 17 i sprawił mi nieukrywaną radość :) <3 Dziękuję serdecznie i obiecuję wypełniać karteczki pozytywnymi myślami ;) Chciałam w zamian obdarować Ciebie którąś z moich prac, ale niestety adres na druku niewidoczny. Zresztą, zapraszam na bloga: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2017/05/1717-pilne.html nie uwierzysz, jak mogla przesyłka trafić do mnie bez adresu- chyba że to był Twój osobisty doręczyciel ;)
      Pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
    3. Jak ja się cieszę, że przesyłka bezpiecznie do Ciebie dotarła, i że sprawiła Ci radość. Ostatnio mnie mniej na blogu i w internetowej przestrzeni.
      Dzisiaj odczytałam od Ciebie wiadomość i nie ukrywam, że sprawiła mi ogromną przyjemność.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło:)
      ps. Piszesz, że przesyłka dotarła mimo zamazanego adresu (tym bardziej mnie to cieszy). Pewnie ktoś u góry miał na nią oko.

      Usuń
  5. Za pomysłowość brawo. Sprawisz wiele radości słoiczkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję.W tym agresywnym świecie przyda się odrobina bezinteresownej życzliwości. Dziękuję za miłe odwiedzinki pozdrawiam wiosennie mimo chłodu.

      Usuń
  6. Ja Tobie Moniko również życzę samych radości i dużo zdrówka :)
    I jeszcze raz dziękuję za wspaniały słoiczek :))
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadł Ci do gustu.
      Taki był mój zamysł - sprawiać radość.
      Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Pomysł bardzo cenny i jakże piękny w swej prostocie.
    Brawo Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Czasem proste gesty mogą zmienić wiele. Jak mawiała babcia mojego męża "człowiek i z małego cukierka się ucieszy".
      Pozdrawiam pięknie i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  8. Radośnik - co za wspaniała nazwa :) Wspaniale, że bezinteresownie sprawiasz innym radość<3 To takie ważne, żeby nie tylko samemu być wesołym, ale i rozdawać radość wokół!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za bardzo miłe odwiedziny. Trochę bezinteresowności nikomu jeszcze nie zaszkodziło a wręcz przeciwnie.
      Pozdrowionka i uściski 😊

      Usuń
  9. Swietne masz pomysly :) super wyglada i bardzo prosty do wykonania
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są proste w wykonaniu. Muszę zastawać materiał, który przetrwa skutki podróży i nie ulegnie zniszczeniu w paczce.
      Pozdrawiam ciepło - ślę uściski 😊

      Usuń
  10. Twoje słoiczki przypomniały mi, że kiedyś daaaawno temu też stworzyłam taki słoik, do którego wrzucałam zwinięte karteczki z pozytywnymi myślami czy marzeniami... Już nawet dobrze nie pamiętam. Ciebie podziwiam za to, że Tworzysz takie słoiczki bezinteresownie dla innych, to piękny gest i jakże rzadki w dzisiejszych czasach. Tak rzadki, że na początku wydawał mi się on nieco dziwny:) A teraz myślę sobie, że jesteś niesamowita:) Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi usłyszeć takie miłe słowa. To tak jakbym dostała od Ciebie "taki słoiczek z niespodzianką z pozytywnymi zwrotami". Dziękuję:)
      Pozdrawiam i ślę serdeczności.

      Usuń
  11. Świetny pomysł!
    Ja patrzę też na wykonanie!
    Które bardzo mi się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń