czwartek, 6 kwietnia 2017

Orzeźwiająca surówka do pracy

Dzisiaj tylko wpadłam na chwilkę. Może dacie się skusić na przygotowanie surówki do pracy. Nie dość, że jest zdrowa - to jeszcze wygląda apetycznie i smakuje orzeźwiająco. Jeśli umieścimy ją w ładnym słoiki, to z pewnością przyciągnie uwagę niejednego współpracownika. Będzie doskonała do kanapek lub obiadu. Pasuje na pewno do kotletów jajecznych, które są doskonałe na piątek.


 Składniki:
*sałata rzymska
*jabłko
*marchew
*koperek
*sól, pieprz, cukier
*ocet jabłkowy lub balsamiczny


Wykonanie:
*sałatę kroimy w paseczki
*marchew i jabłko trzemy na tarce
*kroimy drobno koperek
*doprawiamy solą i pieprzem oraz odrobiną cukru
*dodajemy do smaku ocet


ŻYCZĘ SMACZNEGO:)

Witam nowych gości i obserwatorów.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:

Monika❤


Może zechcecie skorzystać z innych przepisów na sałatki:


22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobała. Pozdrawiam pięknie 🌸

      Usuń
  2. Kochana Moniczko,
    Salatka wyglada cudownie i apetycznie, ale mi zrobilas smaka:)
    Bardzo prosta i napewno przepyszna:)
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wykombinowałam ją z resztek i zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie.
      Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam wiosennie🌹

      Usuń
  3. Przepychota i tak wiosennie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wiosny i lata się chce.
      Dziękuję za opinię i ślę serdeczności 🌷

      Usuń
  4. Dzięki za przepis. Szybko się robi i pewnie pysznie smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo prosta i szybka w przygotowaniu. Jest również bardzo smaczna.
      Pozdrawiam cieplutko 🌺

      Usuń
  5. W pierwszej chwili, gdy zobaczyłam to zdjęcie, to pomyślam, że to łosoś, a nie marchewka :) haha! W sumie ciekawe jakby smakowało wszystko razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś za sałatkami z dodatkiem ryby nie przepadam. Jeśli jesteś ciekawa takiego połączenia to próbuj. Zawsze warto poszukiwać nowych smaków.
      Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  6. Od zawsze lubiłam wszelkie sałatki i surówki.Na wiosnę robię dwa razy więcej, bo aż organizm się tego domaga. U Ciebie zawsze tyle pomysłów i pysznych przepisów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te serdeczności. Zrobiło mi się miło w sercu.
      Pozdrawiam Ciebie ciepło i ślę uściski:)

      Usuń
  7. Same smakowitości! Zaskakujesz mnie coraz bardziej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło. Dziękuję pięknie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Lubię sałatki, szczególnie teraz po zimie mój organizm się ich domaga ze zdwojoną siłą:) A Twój przepis jest szybki i łatwy i - co również bardzo ważne - sałatka zrobiona jest z rzeczy, które praktycznie zawsze są w domu:) Wypróbuje w najbliższym czasie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę smacznego. Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  9. Wygląda pysznie i odżywczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i szybki przepis, na pewno skorzystam :) Na zdjęciach suruwka prezentuje się cudownie, piękne przybranie.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tobie też życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia:)

      Usuń