poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Pierwsze dekoracje świąteczne w moim domu

Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami. Za niecałe dwa tygodnie będziemy przeżywać drugi dzień świat, dlatego też już dzisiaj powinniśmy zadbać o atmosferę. Zdarza się, że nie mamy pomysłu na przyozdobienie naszych wnętrz. Myślimy, że żeby dom wyglądał rzeczywiście uroczyście potrzebujemy znacznej ilości pieniędzy. Nic bardziej mylnego.
Często drobnymi zabiegami, które nie wymagają dużych nakładów finansowych możemy odmienić naszą przestrzeń, nadając jej odświętnego charakteru. 
Moje tegoroczne dekoracje są tego idealnym przykładem. Są bardzo naturalne. Dokupiłam jedynie trochę nowych elementów i w połączeniu z ubiegłorocznymi stworzyłam coś nowego. 

świąteczne dekoracje

Może moje poniższe pomysły zainspirują Was lub zachęcą do tworzenia własnych ozdób  świątecznych. U mnie to dopiero początek  twórczej zabawy.


Będą Wam potrzebne: piórka, wstążki, sznurki, jajka, króliczki, kwiaty, gałązki itd. I odrobina czasu, zapału a także kreatywności.










Witam nowych gości i obserwatorów.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

40 komentarzy:

  1. Zgadzam się, nie trzeba dużych nakładów, żeby było świątecznie, zrobiłaś piękne dekoracje! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz moje zdanie. Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  2. Powoli wyciągam pudła z wielkanocnymi zasobami. To prawda, ze wcale nie trzeba welkiej kasy, tylko trochę kreatywności. Pomysł z koronką , piórkiem i drewnianym ptaszkiem bardzo mi się spodobał, i mimo, że mam trzy pudła pisanek, to chyba sobie takie zmajstruję. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko jedno pudełko z wielkanocnymi ozdobami. W tym roku stawiam na naturalność.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Ja w tym roku niestety nic nie wymyślę świątecznego bo i też nie mam czasu :) Ale w następnym roku cos pokombinuję hihih :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że przygotowania cały czas trwają.
      Dzięki za odwiedziny.
      Pozdrowionka 🍀

      Usuń
  4. Też jestem zdania, że własnymi siłami można pięknie udekorować dom, nie tylko na święta, bez wydawania fortuny. Sama to pokazałaś :-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie. W naturalności tkwi siła.
      Pozdrawiam pięknie i dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  5. wspaniale pewnie kilka jaj styropianowych i sznurek i są niezłe ozdoby:)
    ja tez lubię zwykłe gęsie na piórkach tylko położone ...g=fajnie z tym mchem u Ciebie no mój kot nie lubi takich ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trzy koty, które nie reagują na tego typu rzeczy. Może trochę na pióra.
      Ślę uściski i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  6. Bardzo fajne naturalne ozdoby. Sama nazbierałam na spacerze gałązek, kupiłam małe jajeczka i na tym będę budować koncepcję ozdabiania domu na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też fantastycznie.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło 😊

      Usuń
  7. zrobilas piekne dekoracje, bardzo mi sie podoba:) dziekuje za inspiracje
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo, że Ci się podoba.
      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  8. Moniko przygotowałaś piękne dekoracje wielkanocne. Są bardzo w moim stylu. Jestem zachwycona kloszami.
    Naturalne bukiety pięknie dopełniają całoś aranżacji .
    Udanego dnia i pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te piękne słowa. Wywołałaś uśmiech na mej twarzy.
      Ślę uściski i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  9. naprawdę śliczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Są świetne! :)
    Bardzo delikatne i subtelne aż pozazdrościłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć. Znając Twoją kreatywność stworzysz na pewno piękne dekoracje.
      Pozdrawiam pięknie i ślę serdeczności.

      Usuń
  11. Twoje dekoracje bardzo trafiają w mój gust. A już szczególnie "pieję z zachwytu" przy Twoim kole wykonanym z gałązek i zawieszonym pod sufitem. Czy wykonałaś je sama? Ja zrobiłam ostatnio gniazdka z gałązek brzozy i powiem nieskromnie, też się nimi zachwycam:) Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło z gałązek zrobiłam sama - również z brzozy. Podstawę zrobiłam z osłonki wentylatora. Dokupiłam łańcuszki i przemalowałam całość na biało.
      Dziękuję za odwiedziny i ślę uściski. Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Cudne dekoracje:) wcale nie trzeba wydawać majątku, żeby było klimatycznie i pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę Ludzie czasami kupują "miliony" przedmiotów. Wydaja na nie krocie - tylko po co?
      Dzięki za wizytę u mnie i miłe słowa. Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Subtelnie i pięknie! Aaaaa i jeszcze zapomnialam Ci napisać, że bardzo fajny, odświeżony wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, jak ładnie u Ciebie :) Sama nie wiem, co podoba mi się najbardziej :) Chyba te siatki i ptaszki w środku, no i ta dekoracja z babeczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa. Jest to miód na moje serce.
      Ślę serdeczności i pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Pięknie, wiosennie i bardzo świąteczne.
    Śliczne są twoje dekoracje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. To dopiero początek? to ja nie chce wiedziec jaki będzie koniec ;) To będzie kulminacja piękności wielkanocnych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem , nie wiem...
      Pozdrawiam ciepło i dziękuję za te serdeczności:)

      Usuń
  17. Bardzo ładne i pomysłowe dekoracje. Ja na razie nie mam żadnego pomysŁA na świąteczne dekoracje......chyba będzie "odkurzanie staroci", hehe. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też pomysł. Zawsze można dodać jakiś element, który sprawi, że stara rzecz nabierze dodatkowego blasku.
      Pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  18. Ale u Ciebie pięknie i świątecznie!!! Wspaniałe dekoracje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te serdeczności. Pozdrawiam pięknie i dziękuję za mile odwiedzinki 😊

      Usuń
  19. Pięknie, prosto i jak dekoracyjnie. Zaraziłaś mnie tymi dekoracjami i w weekend zaczynam u siebie. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się marzą jajka wyglądające jak kamienne w stylu retro.
      Życzę udanej pracy. Pozdrawiam i ślę uściski 🌼

      Usuń
  20. Świetny pomysł i bardzo dekoracyjny.Pozdrawiam i życzę kolejnych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie gości. Dziękuję za miłe odwiedzinki i pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń