poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Quilling w moim wydaniu

Dzisiaj maleńka przerwa od świątecznych przygotowań. Chcę Wam przedstawić dwa moje wytwory, które wykonałam podczas qullingowych warsztatów. Odbyły się w piątek - 07.04 br. Ich celem było zapoznanie uczestników z powyższą techniką, z którą zetknęłam się już jakiś czas temu. Bardzo mi się spodobała. Przy jej użyciu stworzyłam chociażby torciki podarunkowe, o których pisałam tutaj
Na zajęciach przygotowałam okolicznościową kartkę i sowę. Oprócz twórczej satysfakcji, którą przyniósł mi udział w warsztatach, spędziłam tam bardzo mile czas, w towarzystwie kreatywnych osób. 
Dwie godziny pełnego relaksu.








Opis wykonania sowy znajdziecie tu.


Dla zainteresowanych:
Quilling (ang. „nawijać na pióro lub rurkę”), technika z rodzaju papieroplastyki (zwana też papierowym filigranem), służąca do tworzenia ozdób z wąskich pasków papieru zwiniętych w kształt sprężyny spiralnej i odpowiednio uformowanych przez zagniecenie zewnętrznych warstw papieru.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Quilling

Podstawowe skręty.



Witam nowych gości i obserwatorów.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

46 komentarzy:

  1. Sówka bardzo ładna. Z tą techniką spotkałam się kilka lat temu. Do dziś mam fajne ozdoby na choinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku też to było parę lat temu. Zastanawiałam się jak ozdobić teczkę z podziękowaniami i wówczas sięgnęłam do internatu po inspiracje. Tylko papieru skręcałam szydełkiem. Teraz a dokladnie od warsztatów jestem w posiadaniu specjalnej igły do qullingu.
      Dziękuję za odwiedzinki - pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa kompozycja kwiatu ;) Sówka przeurocza ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  3. Śliczna ta quillingowa sówka. Ciekawa technika i bardzo efektowna.Karteczka też mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
      Technika rzeczywiście jest interesująca.

      Usuń
  4. Bardzo ładne prace, kiedyś się tym bawiłam i zrobiłam kurki świąteczne, całe kolorowe. Bardzo fajny efekt końcowy wyszedł. Ale to zabawa tylko dla mocno cierpliwych :)
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Mnie taka praca odpręża.
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  6. Cudowne i efektowne prace Moiniko :) Quilling to bardzo dekoracyjna i kreatywna technika. A Ty ją opanowałaś świetnie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qulling jest naprawdę kreatywny. Wystarczy poszukać w internecie, jakie piękne rzeczy powstają przy użyciu tej techniki.
      Dziękuję za miłe odwiedziny.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. ślicznie ,kiedys chciałam to pojąć ale zabrakło czegoś:)
    wspaniałe prace można wycudować:)sowa wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Sprawiłaś mi radość.
      Ślę serdeczności o pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo, że Ci sie podoba. Dziękuję i pozdrawiam wiosennie 🌹

      Usuń
  9. Fantastyczne prace! Pozdrawiam gorąco!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiekna kartka! taka dopracowana :) sówka równie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podziwiam osoby, które się w to 'bawią' :) I kusi mnie żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj - co Ci szkodzi. Przynajmniej będziesz wiedziała, czy warto.
      Pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  12. Dobrze jest poznawać nowe techniki. Świetne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak jak piszesz. Warto poznawać i poszukiwać. Zawsze można odnaleźć coś dla siebie.
      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  13. Pięknie to wygląda, zastanawiam się tylko, jak długo trzeba ćwiczyć, by osiągnąć takie efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię to intuicyjnie. Kilka prób za mną. Na zajęciach mieliśmy wzór, który zmieniłam. Lubię zawsze coś dodać od siebie.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  14. Qulling to dla mnie na prawdę carna Magia, Ty radzisz sobie idealnie. Śliczna raca :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Jest mi bardzo miło.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  15. Cuda, cuda!! Pamietam, ze w dziecisntwie robilismy ozdoby na choinke, podobna technika. Ptaszki, pawie, i takie tam. jedem mi sie chyba ostal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  16. Podziwiam osoby, które się w to bawią", jeśli tak można to powedzieć, ale Ty z papieru cuda robisz...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe odwiedziny.
      Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  17. Wszystkiego co najlepsze, najwspanialsze i najpiękniejsze, a przede wszystkim zdrówka, spokoju, miłości i radości dla Ciebie i Twoich bliskich.


    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za te cudne życzenia.
      Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze - wiele radości, atmosfery beztroski i spełniania:)

      Usuń
  18. Moniko, z okazji zbliżających się świąt życzę Ci zdrowia, spokoju i radości na ten cudowny czas... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam sobie krótką przerwę od bloga i dopiero teraz zauważyłam Twoje życzenia. Dziękuję pięknie. Tobie też życzę wszystkiego dobrego teraz już na poświąteczny czas.
      Jeszcze raz dziękuję i ślę same serdeczności 🍀

      Usuń
  19. Cudne radosne prace:-)
    Miłego Świętowania!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Teraz pozostaje mi życzyć Ci udanych i szczęśliwych chwil po świętach.
      Pozdrawiam poświątecznie.

      Usuń
  20. Radosnych Świąt! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już po świętach. Tobie życzę samych cudowności.

      Usuń
  21. Świetna sowa! Muszę pokazać córce, bo sowy to jej ulubiony motyw. Co do quillingu i ogólnie pracy z papierem to powiem Ci, że mnie też te zajęcia relaksują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że podoba Ci się moja praca.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń