czwartek, 18 maja 2017

Kwietniowy słoik z niespodzianką

Kochani uciekłam od internetu z różnych powodów. Dzisiaj w tak piękny, słoneczny dzień wpadam dosłownie na chwileczkę. Chcę Wam pokazać kolejny słoik (już siódmy) z serii SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ.  



Tym razem mój upominek z przebojami trafił do Jadwigi  (sercem tworzone), o czym możecie przeczytać  tutaj: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2017/05/1717-pilne.html. Wpis o historii mojej przesyłki bardzo mnie zaskoczył i jednocześnie upewnił w przekonaniu, że mój pomysł ma sens.



W maju kolejny słoik chciałabym podarować JUSTYNIE prowadzonej:


(jeśli zechcesz przyjąć ode mnie słoiczek - proszę prześlij mi swój adres do wysyłki  na moją pocztę: katalog_inspiracji@poczta.fm).
Będę czekała na odpowiedź ok. tygodnia.



ps. Więcej na temat mojego pomysłu możecie poczytać tutaj:
  1. PROJEKT - SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ = UŚMIECH
  2. STYCZNIOWY SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ
  3. LUTOWE SŁOIKI Z NIESPODZIANKĄ
  4. MARCOWE SŁOIKI Z NIESPODZIANKĄ


Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

21 komentarzy:

  1. Jest piękny ! Na pewno obdarowana będzie zachwycona :) Mój Radośnik w Twoim wykonaniu bardzo spodobał się moim czytelnikom, nie wiem czy widziałaś ten post na moim blogu, jeśli nie to do niego link http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/2017/05/radosnik-i-mae-przyjemnosci.html#more
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam, bo tak jak pisałam wyżej uciekłam od internetu, od blogowania trochę z nadmiaru zajęć, złego fizycznego samopoczucia. Dopadły mnie także wątpliwości, czy dalsze blogowanie ma sens (zbyt dużo czasu trzeba spędzać przy komputerze). Chcę jednak kontynuować mój pomysł "Słoik z niespodzianką" i to mnie dzisiaj zmobilizowało do napisania paru słów na blogu.
      Oczywiście zaraz do Ciebie wpadam. Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  2. Monisiu, bardzo Ci dziękuję za tak wspaniałe wyróżnienie. No pewnie, że przyjmuję tak cudowną niespodziankę. Już piszę maila do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twojej odpowiedzi. Proszę Cię jednak o cierpliwość - chcę coś stworzyć specjalnie dla Ciebie.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Moniko,pomysł na te słoiczki godny pochwały, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Gratuluję Justynie słoiczka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Moniko;
    bardzo piekny prezent:) super pomysl,
    blogowanie ma napewno sens ja tez mialam watpliwosci do tego czy mam dalej moj blog prowadzic, i stwierdzilam ze tak:) nie trzeba co tydzien pisac tylko jak sie ma ochote
    blogowanie ma sprawiac przyjemnosc:) zrobilas sobie przerwe, ktora sie kazdemu nalezy ...
    latem spedzam moj czas lepiej w ogrodku ale przyjdzie znowu czas ze ma sie wiesej ochoty na pisanie!!!!! bylo by naprawde szkoda utracic tak sympatyczna blogierke ....
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za tak piękne słowa.
      Masz rację blogowanie musi być przyjemnością...
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Wygląda zachęcająco i bardzo kolorowo :) Wyraz "tutaj" nie podlinkowałaś i jest nie aktywny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś nie wchodzi mi podlinkowanie. Dziękuję za wykrycie tej niedogodności. Już poprawiłam.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Słoiczek sama radość! piękny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na prezent! Akurat niedługo szykuje mi sie kilka okazji i teraz mam inspirację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mogłam być źródłem inspiracji.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń