wtorek, 20 czerwca 2017

Majowe książki 3x...& słoik z niespodzianką

ty W maju udało mi się przeczytać kilka książek. Niektóre bardziej mi się podobały drugie mniej a niektóre wydały mi się przereklamowane. Chciałabym je przedstawić w tradycyjny sposób i opisać je w 3 x ...



Pierwszą z prezentowanych przeze mnie książek jest:
"Wielka księga inspiracji"- autorstwa trzech blogerek - E. Rokietnickiej, O. Woźnickiej i A. Jakubskiej.
Poradnik:
1. dla kreatywnych,
2. z bardzo ładną szatą graficzną,
3. z przeważającą liczbą inspiracji dla osób zajmujących się szydełkowaniem.


"Dorota Was urządzi na święta " - autorstwa D. Szelągowskiej.
Poradnik:
1. z piękną okładką,
2. z bardzo słabą jakością papieru,
3. z bardzo ciemnymi zdjęciami.  


"Ćwiczenia usprawniające kręgosłup " - autorstwa A. Orlikowskiej i W. Niesłuchowskiego 
Poradnik:
1. napisany w bardzo przystępny sposób,
2. bardzo przydatny dla osób borykających się z problemami kręgosłupa (sprawdziłam na sobie),
3. zawiera kieszonkowy skrót ćwiczeń – przydatny np. w podróży.


POLECAM




"Grey zdemaskowany" - autorstwa D. Gresh i J.Siattery
Poradnik:
1. pobudza do myślenia,
2. pozwala spojrzeć na erotyzm oczyma psychologa i seksuologa reprezentujących nurt religijny,
3. demaskuje fenomen filmu "50 twarzy Greya".



"Wyszłam z niemocy i depresji. Ty też możesz" - autorstwa B. Pawlikowskiej.
Poradnik a właściwie pseudo poradnik:
1. nużący w pierwszej części, 
2. zawiera bardzo dużo powtórzeń opisywanych innymi słowami,
3. ćwiczenia zawarte w drugiej części może i fajne (idealne na zajęcia psychoedukacyjne) ale czy pomogą komuś wyrwać się z klinicznej depresji - szczerze wątpię.



"Życie na pełnej petardzie"  - autorstwa P. Żyłki
Książka:
1. odważna,
2. szczera,
3. pełna pokory.


POLECAM


"Dotyk"- autorstwa R. Wallace
Książka:
1. o nadziei i prawdziwej miłości,
2. o pokonywaniu własnych lęków,
3. poetycka w swoim przekazie.


POLECAM



"Zmień swoje myśli, by zmienić siebie" - A. Falcone
Poradnik:
1. nie budzi większych emocji,
2. treść, która łatwo umyka z pamięci,
3. zawiera ćwiczenia.


Zmień swoje myśli, by zmienić siebie

"Miłość bez granic"  - autorstwa N.K. Vujicic
Książka:
1. pokrzepiająca,
2. opisująca piękną miłość, 
3. niosąca nadzieję wszystkim sprawnym inaczej.

Miłość bez granic



I na koniec w ramach kontynuacji pomysłu SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ pragnę poinformować, że kolejny mój słoik - tym razem ZŁOTE MYŚLI znalazł właścicielkę -  a jest nią  Justyna z   PISZKOWE KLIMATY.






W czerwcu kolejny słoik chciałabym podarować:

Holly Lu

(jeśli zechcesz przyjąć ode mnie słoiczek - proszę prześlij mi swój adres do wysyłki  na moją pocztę: katalog_inspiracji@poczta.fm).

Będę czekała na odpowiedź ok. tygodnia.


Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:

36 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z tych ksiązek, dziękuję za zwięzłą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomogłam w dokonaniu wyboru lektury.
      Pozdrawiam i ślę uściski 😊

      Usuń
  2. Takich recenzji książek jeszcze nie widziałam, szybko zwięźle i na temat :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze nie lubię przy długawych opisów. Według mnie wszystko jest subiektywne. To co jednemu się podoba dla drugiej osoby może być bezwartościowe. W związku z tym pozwoliłam sobie przyjąć taką formułę, którą nieco zmodyfikowałam od momentu jej wprowadzenia.
      Cieszę się, że Ci się spodobała.
      Pozdrawiam słonecznie ☀

      Usuń
  3. Od dłuższego czasu mam ochotę przeczytać "Życie na pełnej petradzie". Bardzo mi się podoba formuła w jakiej recenzujesz książki. W wolnej chwili zaglądnę do wcześniejszych wpisów. Słoiczek bardzo inspirujący ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca polecam. Myślę, że będziesz zadowolona z tej lektury.
      Cieszę się bardzo, że taka formula recenzowania przypadła Ci do gustu. Twoja opinia jest dla mnie ważna tym bardziej, że zamierzam kontynuować ten cykl.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  4. jakoś czuję się rozgrzeszona jeśli ty tyle czytasz...ja niestety nic:)
    super słoikowe mądrości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię czytać. Z racji wykonywanego zawodu czytam dużo książek psychologicznych i pedagogicznych.
      A co do słoiczka - uwielbiam złote myśli i postanowiłam jedne z ładniejszych zapakować właśnie do niego.
      Pozdrawiam pięknie 😊

      Usuń
  5. Tę Księgę inspiracji to planuję od jakiegoś czasu kupić, szczególnie, że chcę wrócić do szydełkowania. Bardzo, bardzo dziękuję Ci za wyróżnienie. To dla mnie przemiła niespodzianka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładnie wydana. Myślę jednak, że wszystkie inspiracje znajdziesz na portalu ZSZYWKA.
      Cieszę się bardzo, że masz ochotę przyjąć ode mnie słoiczek. Mam nadzieje, że sprawi Ci przyjemność.
      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  6. książki nie wszystkie oczywiście zapisuję do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Człowiek na każdym etapie życia poszukuje czegoś innego. Z gustami się nie dyskutuje.
      Pozdrawiam i ślę uściski 😊

      Usuń
  7. Kiedys czytałam duzo poradników, teraz juz nie, pewnie mnie jakoś ukształtowały...Szelągowska oglądam niekiedy w TV, a Greya zdemaskowałam sama, chyba sięgnę po beletrystykę....świetna recenzja w skrócie...oj żeby jeszcze dało sie ćwiczyć patrząc:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po poradniki sięgam zawodowo - w myśl zasady. że człowiek cale życie sie uczy.
      Uwielbiam programy Doroty Szelągowskiej ale jej poradnik niestety nie przypadł mi do gustu.
      Greya podobnie jak Ty bardzo szybko zdemaskowałam. Film był dla mnie lipą a książkę odrzuciłam po 20 stronach. Zaciekawiło mnie skąd takie milionowe zainteresowanie kobiet tego typu literaturą. Książki a choć stronnicza odsłoniła mi kulisy funkcjonowania i podejścia kobiet do tego typu relacji.
      Co do książki z ćwiczeniami na kręgosłup została również wydana wersja DVD. Jak widzisz możesz ćwiczyć patrząc.
      Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. O ten poradnik o kręgosłupie to by mi się przydał :)
    Jeszcze raz dziękuję za słoik z niespodzianką!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest naprawdę dobra. Można ją kupić w zestawie z DVD.
      Cieszę się bardzo, że słoik do Ciebie dotarł. Z wiadomości prywatnej wiem, że sprawił Ci radość. Z tego powodu jest mi bardzo miło.
      Pozdrawiam cieplutko i ślę uściski 😊

      Usuń
  9. Bardzo fajne inspiracje książkowe, fajnie konkretnie je podsumowałaś :) na pewno przyjrzę się kilku pozycjom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z nich moim skromnym zdaniem rzeczywiście zasługują na uwagę.
      Pozdrawiam słonecznie ☀

      Usuń
  10. W ręce wpadła mi tylko książka D. Szelągowskiej. O ile bardzo lubię jej programy, to książka mnie rozczarowała... Właśnie ze względu na słabą jakość papieru i ciemne zdjęcia.
    Przesyłam letnie pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam w całości Twoje zdanie.
      Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  11. Gratulacje dla Kochanej Holly <3 Książkę aby uprawnić kręgosłup chętne bym przygarneła :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka i DVD naprawdę fajne i za przystępną cenę.
      Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Bardzo fajne i róznorodne książki. Mnie najbardziej zaiteresowała pozycja o ćwiczeniach na kręgosłup, bo mam z kręgosłupem problemy. "Grey zdemaskowany" również wydaje się ciekawą pozycją.
    Gratulacje dla Holly, a słoiczek dla Justynki też piękny !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa. Oczywiście pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. chyba najbardziej spodobałby mi się wielki katalog inspiracji, a słoiczek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładnie wydana.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  14. Wielka księga inspiracji bardzo mnie zainteresowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest ładnie wydana.
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki.

      Usuń
  15. Przydałyby mi się ćwiczenia usprawniające kręgosłup :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że ta książka spodobała się nie tylko Tobie. Naprawdę warto mieć ją w swojej domowej bibliotece.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe tytuły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuły może tak ale nie każda książka.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  17. O ciekawe propozycje, chyba znalazłam coś dla siebie a słoiczek śliczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że znalazłaś coś dla siebie.
      Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam wakacyjnie.

      Usuń
  18. Podoba mi się jak polecasz /opisujesz książki – konkretnie, przejrzyście, z fotkami, łatwo zapamiętać tytuły :) jestem wielką fanką czytania, powieści pochłaniam ekspresowo, czasem sięgnę po jakiś poradnik. Zgadzam się co do (pseudo)poradników Pawlikowskiej – autorka często się powtarza, ale jest jedna jej książka z tej tematyki, która bardzo mi się spodobała – Księga kodów podświadomości. Można byłoby ją skrócić o mniej więcej jedną trzecią, ale sama zawartość jest ok. ;) nie są to jakieś nowe pionierskie odkrycia na temat naszej podświadomości i tego jak/dlaczego działamy/zachowujemy się, ale są to treści przełożone z naukowego języka na bardziej przystępną wersję, dla przeciętnego Kowalskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Wymyśliłam sobie taki cykl 3x ...na książki i filmy. Cieszę się, że ta formuła Ci się spodobała. Mam nadzieję ją utrzymać na swoim blogu jeśli tylko starczy mi czasu na czytanie i oglądanie.
      Dzięki za odwiedzinki i ślę uściski:)

      Usuń