piątek, 9 czerwca 2017

Rzodkiewkowa sałatka

Ostatnio przygotowałam sałatkę wg przepisu Ani (inspiracje w twoim domu), która zostawiła komentarz pod moim ostatnim sałatkowym postem z propozycją na wykonanie sałatki. Wydała mi się prosta i bardzo szybka. Takie przepisy właśnie lubię więc postanowiłam ją wypróbować.


Składniki:

* pęczek rzodkiewek
*kukurydza
*4 jaja
*puszka kukurydzy
*szczypiorek 
*jabłko
*sól i pieprz
*majonez


 Wykonanie:

*rzodkiewkę i jabłko kroimy w kostkę a szczypiorek w paseczki
*wszystkie składniki mieszamy
*doprawiamy solą i pieprzem oraz majonezem i jeszcze raz mieszamy
*na koniec dekorujemy w dowolny sposób


Uwagi:

*jabłko dodaje słodyczy sałatce więc jeśli ktoś nie lubi takiego smaku można je zastąpić ogórkiem konserwowanym 


ŻYCZĘ SMACZNEGO:)

Witam nowych gości i obserwatorów.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:

Monika❤

34 komentarze:

  1. te rzodkiewkowe tulipany są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie pyszna bo beż papryki której nie lubię. Tulipany rewelacyjne !. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      A ja w przeciwieństwie do Ciebie paprykę uwielbiam i mogę ją jeść jak jabłko.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  3. Ale pięknie !! Niedosć że apateycznie i zdrowo to wygląda zjawiskowo :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie za te słowa.
      Ślę uściski:)

      Usuń
  4. Jakie artystyczne podanie !
    Sezon rzodkiewkowy w pełni ;) wczoraj wrzuciłam cały pęczek do chłodnika. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za zimnymi zupami nie przepadam nawet zupę owocową jem ciepłą ale kto wie - może się kiedyś skuszę na chłodnik.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Piękna dekoracja z tych rzodkiewek;) i na pewno bardzo smaczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.
      Tak mi jakoś przyszło do głowy, żeby z rzodkiewek zrobić kwiaty. Wystarczy rzodkiewka, liście pora i patyczek, i gotowe.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Dzięki za przepis. Wypróbowałam wczoraj na kolację i polecam, bo jest pyszna i lekka. Buziaki ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo - to super:) Bardzo się cieszę, że smakowała.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  7. Kwiatuszki z rzodkiewki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniczko, sprawiłaś mi radość tą sałatką, cieszę się bardzo, że mogłam Cię zainspirować :))
    Przybranie sałatki jest super !
    Pozdrawiam ciepło i niedzielnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Sałatka bardzo lekka i smaczna. Jak widać nie tylko mi smakowała.
      Również pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:)

      Usuń
  9. Bardzo lubię takie akcenty dekoracyjne z warzyw i owoców, nawet chyba mam taką książkę, która pokazuje jak wykonać takie dekoracje :) Są bardzo ładne i zachęcają, aby po nie sięgnąć jak najszybciej :) Sałatki uwielbiam w każdym wydaniu. Wypróbuję i Twoją!
    Buziaki wielkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - najpierw jemy oczami. Dla mnie dekoracje są bardzo ważne i staram się chociaż minimalnie (ale jednak) przyozdobić przygotowane przez siebie potrawy.
      Ja też kocham sałatki. To po nie sięgam jako pierwsze. Najmniej mi jednak smakują z makaronem.
      Pozdrawiam i życzę pięknego tygodnia.
      Ps. Jutro wysyłam paczkę z niespodzianką.

      Usuń
  10. Cudo! Aż trudno uwierzyć, że sałatka może być tak ładna. ;)
    Świetny pomysł na przyjęcie, kiedy chcemy dobrze wypaść albo dla dzieci, które chcemy przekonać do zjedzenia czegoś zdrowego.
    U mnie w domu robi się najczęściej sałatkę jarzynową, ale nie dodajemy jajka, bo ja nie lubię :p, i nie dodajemy jabłka, bo mama jest uczulona.
    Przez to u kogoś mi nie smakuje. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię w gronie gości. Dziękuję za te ciepłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie.
      ps. Pierwszy raz słyszę, ze jabłka uczulają.

      Usuń
  11. Fajnie te różyczki wyglądają. Mam właśnie świeżo zebrane rzodkieweczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :)
    Wyglądają przepięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę udanego tygodnia:)

      Usuń
  13. Teraz mam "fazę" na sałatki, przepis podbieram :) Urocza dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę smacznego.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  14. O matko :) Ale to apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Zastanawiam się czym mogłabym zastąpić kukurydzę. Nigdy jej jakoś specjalnie nie lubiłam, a teraz w ogóle odwykłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ogórkiem... lub te same składniki bez kukurydzy.
      Warto próbować i szukać swoich smaków.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  16. WOW! Ale dekoracja! Jestem sałatkowym potworem i na pewno wykorzystam przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Życzę smacznego.
      Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń