czwartek, 10 sierpnia 2017

Dekoracje w stylu morskim - c.d.

Moja wyprawa do Szczecina, o której wspominałam tutaj przyczyniła się do stworzenia kliku dekoracji w stylu marinistycznym. Chociaż miasto to nie leży nad morzem zatęskniłam za nadmorską atmosferą i zapragnęłam ten klimat wprowadzić do domu. Powstały dekoracje, które mi kojarzą się z wakacjami nad morzem. 

KONIK MORSKI
dekoracje morskie

Do przygotowania morskich dekoracji będą potrzebne następujące materiały:

*szablony - konika morskiego, kotwicy, ryby, latarni morskiej
*dowolna tkanina
*sznurek
*deseczka
*klej na gorąco
*igła z nitką lub maszyna do szycia
*zwykłe nożyczki i nożyczki z ząbkami
*materiał do wypełnienia poszczególnych części
*pisak do tkanin w kolorze czarnym
*patyk

KOTWICA
morskie dekoracje

RYBKA 
morskie klimaty

Wykonanie:
*z tkaniny wycinamy pożądane kształty (wzory są dostępne w internecie)
*wszystkie części zszywamy po lewej stronie 
*poszczególne elementy przewracamy na prawa stronę i wypełnimy np. materiałem poduszkowym
*zszywamy otwory
*przyklejamy żagle oraz sznurek 
*do rybki i konika przyklejamy wcześniej wycięte ząbkowanymi nożyczkami elementy
*z kotwicy, konika i rybki wykonujemy jeden element dekoracyjny (przy pomocy sznurków przywiązujemy je do potyka)

ZAWIESZKA
morskie dekoracje

*przygotowaną latarenkę przyklejamy do deseczki
*pisakiem malujemy okienka, barierki, drzwi i punkt świetlny

LATARENKA
morskie dekoracje

Z latarenki nie jestem do końca zadowolona ale w życiu nie wszystko musi być idealne.

MORSKIE DEKORACJE

Na koniec zrobiłam jeszcze ramkę, którą okleiłam kamieniami zebranymi nad morzem.



Witam stałych i nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Jest to dla mnie bardzo ważne, że tu ze mną jesteście.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)

ps. Przypominam jeszcze o moim urodzinowym candy. Przyjęcie cały czas trwa. Przy stole czekają na Was miejsca. 



43 komentarze:

  1. Żaglówka, konik i latarnia, w tej kolejności uważam za cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wakacyjnie u Ciebie! Przede mną wyjazd nad morze, może też zainspiruje mnie to do twórczego działania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku wyjazd nad morze mnie ominął. Miałam jechać na jednodniowa wycieczkę do Świnoujścia. Niestety nie udało się, zatrułam w kawiarni.
      Bardzo szczerze Ci zazdroszczę.
      Miłego wypoczynku życzę:)

      Usuń
  3. wspanialy pomysl i cudowne wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam jak zwykle ciepło:)

      Usuń
  4. Przeurocze :) Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik i jeszcze raz konik. Jest mega cudowny. Jesteś bardzo zdolną kobietą;). Pozdrawiam Cię Moniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu mnie zawstydzasz. Dzięki moja imienniczko.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności:)

      Usuń
  6. Mnie podoba się wszystko, absolutnie wszystko - cudowny klimacik stworzyłaś ze swoich szyjątek - uroczo, gustownie i prosto - fantazja. Chyba podkradnę pomył, odkurzę porzuconą dawno, dawno temu maszynę do szycia i spróbuję swoich sił w tej materii.
    W każdym bądź razie jestem zauroczona i zmotywowana, jak będzie i co z tego wyjdzie, zobaczymy :-) Pozdrawiam z nieprzyzwoicie upalnego Krakowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkradaj ile chcesz - będzie mi bardzo miło.
      Pozdrowionka:)
      ps. Jestem ciekawa Twoich wytworów.

      Usuń
  7. Wspaniałe te szyjątka są :) Konik wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, morski klimat osiągnęłaś. ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :)
    Uwielbiam morski klimat.
    Jest bardzo wakacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam morskie dekoracje, choć niestety mi do wnętrza nie pasują. Może kiedyś w przyszłości. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego moje propozycje są w kolorystyce panującej do mojego wnętrza.
      Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  11. Fajny zestaw :) super pomysł z takim naturalnym sznurkiem - pasuje idealnie do całości. Podoba mi się taki klimat, ostatnio mam ochotę zrobić coś z typowo morskim / plażowym motywem; Twoje prace są inspirujące, może i też sięgnę po takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Cię zainspirowała. Lubię takie jednolite zestawienie kolorów.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  12. Jestem absoltną fanką Marynistycznego stylu, a tu jeszcze w takiej pięknej bieli ! Wow!! Wygląda idealnie :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TRadycyjne marynarskie kolory mi nie pasują w domu więc postanowiłam dekoracje marynistyczne dostosować do wnętrza używając jasnego kolory.
      Pozdrawiam serdecznie ☺

      Usuń
  13. Podziwiam za pomysły, chęci i poświęcony czas. Wszystkie ozdoby piękne, żaglówka, konik morski, kotwica, latarenka i jeszcze ramka muszelkowa. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ramka oklejanie jest kartkami.
      Dzięki za mile słowa i pozdrawiam ciepło☺

      Usuń
  14. /A ja jestem bardzo ciekawa gdzie zamawiasz tkaninę, bo wygląda na bardzo fajną - zdradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Ci nie pomogę. Materiał dostałam od mamy - ležał latami u niej w szafie.
      Pozdrawiam i ślę uściski☺

      Usuń
  15. Wspaniale to wszystko wygląda- i niewątpliwie jeszcze długo będzie przywoływać wspomnienia wakacji :) Pozdrawiam serdecznie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Moniko :) Nie było mnie ponad tydzień, a u Ciebie takie piękne morskie dekoracje. Moja Droga zachwycasz !
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa. Jest mi bardzo miło.
      Pozdrawiam i ślę uściski 😄

      Usuń
  17. Ale świetne.
    Najbardziej podoba mi się kotwica i latarnia .
    Zresztą latarnia jest na wypasie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie latarenka wydawała się taka niedorobiona. Ale jak napisałam - nie wszystko musi być idealne.
      Pozdrawia i ślę uściski:)

      Usuń