Książka i rękodzieło jest zawsze pięknym prezentem - również na Dzień Babci i dziadka

Witajcie!
Książka jest zawsze pięknym prezentem (przynajmniej dla mnie). Ważne jest jednak, by jej zakup nie był przypadkowy. W jej wyborze powinniśmy kierować się  znajomością upodobań osoby, której chcemy ją podarować. O takich trafionych wyborach książkowych przeczytacie w książce "Księgarenka na Wiśniowej", o której wspominałam tutaj.  Dzisiaj kilka tytułów, które w ostatnim czasie udało mi się przeczytać. Celowo nie będę ich opisywać, gdyż tak jak wielokrotnie wspominałam, z gustami się nie dyskutuje. Mogą jednak stać się dla Was pomysłem na prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka.  Mnie w większości  bardzo się podobały. Co do treści jednaj mam pewne wątpliwości. Jenak świetne zdjęcia nieco zatarły to wrażenie.

Comments

Popular posts from this blog

Proste dekoracje wielkanocne

Marcowe słoiki z niesmodzianką