czwartek, 7 lipca 2016

Siedzisko z palet do ogrodu

Jak wykorzystać palety pisałam już tutaj. Wspólnie z mężem udało nam się wykonać  kwietnik do ogrodu. Materiał się sprawdził, więc postanowiliśmy stworzyć kolejne miejsce do relaksu. Tym razem zabraliśmy się za wykonanie siedziska i małego stoliczka. 

jak wykorzystać palety

Do wykonania ławeczki - siedziska potrzebowaliśmy:

*4 palety
*białą farbę i wałek
*wyrzynarkę
*szlifierkę
*śruby i wkrętarkę.


co można zrobić z palet
Wykonanie:
*przecięliśmy 3 palety na szerokość czterech desek a następnie połączyliśmy je ze sobą
*wykorzystaliśmy jedną paletę jako oparcie - przemontowaliśmy ją pionowo do wcześniej połączonych palet
*wyszlifowaliśmy powierzchnię siedziska a następnie ją pomalowaliśmy na biało
*z pozostałych elementów wykonaliśmy mały stoliczek lub podnóżek albo dodatkowe jednoosobowe, niskie siedzisko 
co można zrobić z palet
co można zrobić z palet
co można zrobić z palet
co można zrobić z palet
co można zrobić z palet
pomysł na wykorzystanie palet

co można zrobić z palet
uwagi:
*część tylną palety - oparcie w miejscach wystających, od dołu podbiliśmy deskami aby uzyskać półeczki 
*palety celowo niedbale pomalowałam farbą, żeby uzyskać efekt retro
*butelki z ceramicznymi kapslami dostałam od brata


Dziękuję wszystkim, którzy zaglądają tutaj i towarzyszą mi w moim codziennym życiu czytając  i zostawiając komentarze. Jeśli chcesz, to podziel się ze mną swoją opinią, doświadczeniem i pozostaw ślad, że tu byłeś. Twoje zdanie jest dla mnie niezmiernie ważne i cenne. 
Serdecznie pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Cudowne, gdybym tylko miała ogród... :) Świetny pomysł z butelkowymi wazonami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na balkonie też możną coś takiego postawić ale w trochę mniejszym wydaniu. Dziękuję za miłe odwiedzinki:)

      Usuń
  2. Super pomysł i świetne wykonanie ja jedynie pomalowałabym je na jakiś intensywniejszy kolor.
    pozdrawia,
    muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku wszelkie elementy ogrodowe mam białe i dlatego postanowiłam trzymać się wczesniej przyjętej zasady.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń