wtorek, 7 marca 2017

Wiosenne ozdoby z papieru

Kontynuując wątek papierowych ozdób, tym razem chciałabym zachęcić Was do wykonania dekoracji, które ewidentnie kojarzą się z wiosną. Myślę  o motylkach i ptaszkach. Papier  a w moim przypadku kartki ze starych zniszczonych książek stanowią idealny, tani materiał do ich przygotowania. Powstałe w ten sposób dekoracje będą ciekawą alternatywą w stosunku do tych kupowanych w sklepach. 



Sposób na wykonanie  papierowych ozdób znalazłam na YouTube (tutaj i tu).

motyl z papieru

 Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nieco nie zmodyfikowała pierwowzoru. Jak się sami przekonacie moje żurawie mają ponacinane skrzydełka.


żuraw z papieru

motyl z papieru

żuraw z paieru


I już zupełnie na koniec kilka wiosennych inspiracji. Świeże zioła, kwiaty i parę innych elementów bardzo ładnie budują wiosenną atmosferę w domu. Tak na marginesie mówiąc jestem bardzo zadowolona z zakupu pastelowych, drewnianych ptaszków. Wpisują się idealnie w klimat mojej kuchni.



Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam wiosennie:)
Monika:)

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam Cię w gronie gości mojego bloga.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  2. Piękna papierowa dekoracja. Mam hopla na punkcie motyli. Właśnie jestem w trakcie metamorfozy pokoju mojej Dwulatki i motyw motyli i ptaszków jest priorytetem więc na pewno wykorzystam Twój pomysł. Piękne zdjęcia, obudziły mnie z zimowego snu- w końcu ;) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w następnym poście pokażę, w jaki sposób wykonać papierowe motylki - 3D.
      Pozdrawiam również wiosennie 🌺

      Usuń
  3. Jest pięknie. Ta kwiatowa rabatka i rama stanowi cudną dekorację : ) Jutro muszę luknąć na instrukcję, może się skuszę na motylki. Pastelowe ptaszorki są urocze. Miłego świętowania jutro : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Życzę wszystkiego naj... w tym uroczym, kobiecym dniu.
      Pozdrowionka 🌼

      Usuń
  4. Piękni u Ciebie :) Można poczuć się jak na łące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała dekoracja. Nadruk sprawie wrażenie, że motyle i żurawie poruszają się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. W rzeczywistości latające, papierowe stworki prezentują się znacznie lepiej. Jednak zdjęcie nie ukazuje ich uroku.
      Pozdrawiam serdecznie 🌸

      Usuń
  6. Amazing photos
    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj joj, joj jak ślicznie u Ciebie. Twoje papierowe dekoracje nieustannie mnie zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam baaardzo ☀

      Usuń
  8. super klimatycznie się robi wiosno przyjdż wołąm:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tęsknię za słońcem i wiosennym ciepłem. Może razem ją przywołamy...?

      Usuń
  9. Piękna ozdoba ściany,super, że Twoja kreatywność nie ma końca, życzę pięknej wiosny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za urocze słowa.
      Tobie też życzę słonecznej wiosny☀

      Usuń
  10. Świetne są te ptaszki origami. Dekoracja wyszła bardzo fajna i uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie minimalistyczne, własnoręcznie wykonane dekoracje.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. Śliczne i bardzo pomysłowe, urocze ptaszki :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dekoracja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka cudna wiosna u Ciebie.Papierowe ozdoby,urocze:-;-);-)Bardzo dobry pomysł,pięknie wygląda.Pozdrawiam cieplutko,Edyta;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa uznania.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  14. Powiem to po raz kolejny - piękne te Twoje ozdoby z papieru! A fakt,że robisz je ze starych kartek trochę pożólkniętych już sprawia, że maja niesamowity charakter i klimat;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te serdeczności. Bardzo lubię te karki. Moi znajomi wiedzą do kogo trafić, kiedy chcą wyrzucić stare, zniszczone książki.
      Pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  15. Piękne dekoracje! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dekoracje.Bardzo mi się podoba ta kompozycja ze strokrotkami i żonkilami. Piękna. Kiedyś robiłam takie papierowe motylki, ale nie były tak ładne jak Twoje. Pastelowe ptaszki, urocze. Jakiś czas temu, bardzo mi się spodobały takie drewniane ptaszki. Były większe i bardziej surowe, ale córka stwierdziła, że mogę sobie sama takie wystrugać...........i na tym się skończyło. Nie kupiłam i nie wystrugałam..........Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co w tej chwili stoi na przeszkodzie...?! Działaj i spraw sobie takie ptaszki.
      Dziękuję za tyle ciepłych słów. Są dla mnie niezwykle motywujące.
      Pozdrawiam równie cieplutko:)

      Usuń
  17. Przepięknie wiosennie u Ciebie, a te ozdoby z książek są....zauroczyły mnie totalnie..
    Śliczne, zajrzę na pewno jak je wykonać.
    Dużo słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Tak się cieszę, że komuś jeszcze się spodobały.
      Tobie też słoneczne życzenia ślę ☀

      Usuń
  18. Wygląda wspaniale! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję i pozdrawiam wiosennie 🌷

      Usuń
  19. Bardzo fajny pomysł. Ja też robiła kiedyś obrazek z kolorowych motyli wydrukowanych na papierze. Od razu czuć wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację przynajmniej w domu pojawiła się wiosna.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Bardzo podobają mi się Twoje papierowe dekoracje i ich sposób wyeksponowania na ramie. Wygląda to fantastycznie :) Zrobiło się u Ciebie bardzo wiosennie :) Pięknie !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Motyle i ptaszki zwiastują w moim domu nadchodzącą wiosnę choć na dworze pogoda bardziej jesienna.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  21. Wspaniała dekoracja! Świetnie wpisuje się w tę przepiękną ramę. Ja osobiście wciąż nie umiem się przekonać do pocięcia książek :) Ale faktycznie, jeśli mają trafić na makulaturę to lepiej, aby były tak wspaniale wykorzystane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wykorzystuję tylko te książki, które ktoś zamierza wyrzucić. Jeśli książka jest w dobrym stanie i zawiera atrakcyjne treści to takiej nie biorę nawet pod uwagę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Jestem zahcywocna Twoimi wiosennymi Isnpiracjami, wyglądają ślicznie :) a ozodby z papieru są obłędne !!! Jesteś niezwykle kreatywna Kochana :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle pochlebnych słów. Jestem wzruszona.
      Pozdrawiam serdecznie i ślę same serdeczności:)

      Usuń
  23. Pomysłowo :-).Ptaszki rzeczywiście ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudne :) Ty to masz pomysły super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń