środa, 24 maja 2017

Kokosanki

Dzisiaj odrobinę słodkości. Wspomnienie dzieciństwa, czyli kokosanki. Są pyszne i kuszące.


Składniki:
*400 g wiórków kokosowych
*300 g cukru
*150 g cukru pudru
*4 paczuszki cukru waniliowego
* 6 jajek


 Wykonanie:
*oddzielamy żółtka od białek
*ubijamy białko na sztywno
 *cukier puder, cukier waniliowy i zwykły cukier delikatnie mieszamy z białkiem                      i wiórkami kokosowymi



Przepis zapożyczony ze strony - www.ofeminin.pl


ŻYCZĘ SMACZNEGO:)

Witam nowych gości i obserwatorów.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:

Monika❤

30 komentarzy:

  1. Przyznam, że takich jeszcze chyba nie jadłam. Twój przepis bardzo mi się podoba. Na pewno są pyszne.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takiej porcji wychodzi naprawdę dużo ciasteczek. Koleżanka wręcz je pochłaniała.
      Pozdrawiam równie ciepło:)

      Usuń
  2. Ślinka cieknie, jak u psa Pawłowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak smakowicie wyglądają :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kokosanki, szybko się robi i zawsze dobrze smakują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zupełności się z Tobą zgadzam.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  5. bardzo lubie kokosanki;) dziekuje za przepis
    Pozdrawiam cieplo
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Życzę smacznego i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Uwielbiam kokosanki! Dawno ich nie robiłam, może pora? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w gronie moich gości.
      Ja też wróciłam do nich po latach. Są pyszne.
      Pozdrawiam i ślę uściski.

      Usuń
  7. Dla mnie to też nowość, wyglądają zachęcająco :)
    Podejrzewam, że to pyszny deserek do kawki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spróbuj - nie będziesz żałowała.
      Ślę serdeczności:)

      Usuń
  8. Mniam... Ale apetyczny wpis... Szkoda, że do kulinariów mam dwie lewe ręce.

    Serdecznie dziękuję za wizytę i komentarz u mnie, zapraszam częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki.
      Co do umiejętności zawsze można nad nimi popracować. A deserek zrobiony własnymi rączkami smakuje podwójnie.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  9. Bardzo lubię kokosanki i na pewno spróbuję zrobić, wg. Twojego przepisu. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę smacznego:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  10. Uwielbiam wszystko, co kokosowe. Przy najbliższej okazji przetestuję twój przepis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. Jestem ciekawa Twojej opinii.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Jeszcze takich nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę warto spróbować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego przepisu nie znałam. Kokos w każdej postaci pochłaniam bez ograniczeń :). Twój przepis muszę koniecznie wypróbować ;). Uściski ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ciasteczka robiłam pierwszy raz. Są super. Wszystkim, którym je ofiarowałam bardzo smakowały.

      Pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń