wtorek, 30 maja 2017

Sałatka z sałaty chińskiej z rzodkiewką

Na koniec dnia polecam Wam małe co nieco. Przepis na sałatkę, do której bazą stała się dla mnie sałata chińska. Pierwszy raz ją jadłam i myślę, że nie ostatni. I ta właśnie ona zainspirowała mnie do stworzenia tego dania na kolację.


 Składniki:
*dwie główki sałaty chińskiej
*2 pęczki rzodkiewek
*kukurydza
*sos czosnkowy
*keczup
*papryka do dekoracji
*sól i pieprz

Wykonanie:
*sałatę "drzemy" na kawałki
*rzodkiewkę trzemy na tarce o dużych oczkach
*dodajemy kukurydzę 
*doprawiamy solą i pieprzem
*mieszamy sos czosnkowy z keczupem i wlewamy do sałatki 
*wszystkie składniki mieszamy a następnie wykładamy np. na talerz
*na koniec dekorujemy w dowolny sposób


ŻYCZĘ SMACZNEGO:)

Witam nowych gości i obserwatorów.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:

Monika❤

26 komentarzy:

  1. Och ślinka mi leci :) Jakie tu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko,sałatka wygląda bardzo apetycznie, ciekawie udekorowana, zachęca do wypróbowania! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba.
      Pozdrawiam i ślę uściski:)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie. Kupuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności:)

      Usuń
  4. Moniko:)
    salatka wyglada bardzo apetycznie, super dekoracja
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. sałatka - arcydzieło! nie można się jej oprzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do wypróbowania.
      Dziękuję za miłe odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Jak pięknie podana! Bardzo ale to bardzo wygląda smakowicie. Świeże i chrupiące, takie lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z Twojej reakcji. Jest mi miło.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Nie dość, że pieknie wyglada to jeszcze na pewno smakuje bombowo! Dziękuję za kolejny super przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać. Dziękuję pięknie:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Pyszności - i do tego jakie dekoracje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne miejsce, będę wracać bo dodałam blog do obserwowanych :) Zapraszam też do siebie :)
    http://kocikowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię gościć u siebie. Dziękuję za zaproszenie do siebie i pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Wygląda imponująco :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko, super propozycja na letnią sałatkę. Chętnię wypróbuję Twój pomysł. Sałatka kusi też bardzo wyglądem :) Ja ostatnio robiłam sałatkę z rzodkiewek z jajkami, szczypiorkiem, majonezem, kukurydzą i jadłkiem.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wypróbuję Twoją propozycję. Dzięki za inspirację i miłe odwiedziny.
      Ślę uściski:)

      Usuń
  12. Marzy mi się zjeść dobrą rzodkiewkę :( Szukam i szukam ale ciągle znajduję takie jakieś bez smaku :( Lipa normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce zasadniczo łatwiej o smaczną żywność ale może Ci się uda. Życzę powodzenia w poszukiwaniach.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  13. świetnie wyglądają te rzodkiewki :)

    OdpowiedzUsuń