wtorek, 6 czerwca 2017

Metamorfoza gabinetu c.d oraz łapacz snów z hula hop

Jakiś czas temu pisałam o remoncie mojego gabinetu w pracy. Wówczas wspomniałam o meblach, które powstały na bazie zwykłych palet. Dzięki pomocy moich dwóch koleżanek i mojego męża, którzy pomogli mi przy malowaniu i tapetowaniu zmieniłam całkowicie moje urzędowe wnętrze. Teraz czuję się tam jak w domu. Metamorfozie uległy nie tylko moje ściany ale również  stara szkolna meblościanka i krzesła. Wystarczyło tylko zastosować bejcę i kawałki tapet, by regał przeobraził się w bardziej stylowy mebel. Krzesła również uległy przemianie. Przebejcowane na biało i obite na nowo siedziska idealnie zgrały się z całością. Kawałek ściany tablicowej i ściana oklejona tapetą imitującą postarzałe deski sprawiły, że miejsce to stało się bardziej stylowe. Całości dopełniły dodatki: siatkowe firanki - kupione za niewielką kwotę w Ikei, lustra, kosz na śmieci zakupione w tej samej sieciówce oraz dekoracje, jak chociażby łapacz snów wykonany na bazie hula hop, kwiatowe dekoracje i naklejki również zakupione bardzo tanio w jednym z zagranicznych sklepów internetowych. Sowy są moimi absolutnymi ulubieńcami.







Jedynie nowym meblem w moim pedagogicznym gabinecie jest biurko.



Tak spodobał mi się łapacz, który wykonałam do szkoły, że postanowiłam sprawić sobie podobny do domu, tylko w odcieniach pasujących do naszego wnętrza. Do jego wykonania potrzebowałam hula hop, sznurek, materiał i ząbkowane nożyczki. W pierwszym przypadku pocięłam bluzkę, którą również wykorzystałam do obicia krzeseł. W drugim przypadku zastosowałam płótno. Łapacze są skromne stylistycznie ale prezentują się przynajmniej jak dla mnie bardzo uroczo.


Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:

Monika:)

42 komentarze:

  1. Pięknie to wygląda, sówki są urocze, podobnie jak łapacz do sypialni ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się krzesła, no i oczywiście sówki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  3. Super metamorfoza. Ciekawe pomysły, koszty umiarkowane i ogromna satysfakcja. Miłej i owocnej pracy w nowym otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście małymi zabiegami można zmienić przestrzeń.
      Dziękuję za mile odwołany i pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  4. Niesamowita przemiana i ważne że można czuć się w pracy jak w domu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestrzeń wokół nas jest bardzo ważna. Im przyjemniej tym lepiej człowiek pracuje.
      Dziękuję za miłe słowa. Ślę uściski 😊

      Usuń
  5. Moniko cudownie wyglada u ciebie!!! super zmiany i wspanialy efekt:)
    Jestem pod wrazeniem.
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi się czyta Twoje słowa. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Dziękuję za te serdeczności i pozdrawiam ciepło 🍀

      Usuń
  6. Pięknie! Gabinet wyszedł taki...niegabinetowy:-) łapacz z hula hop jedt extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje - gabinet jak niw gabinet. Zaglądającym do mnie się podoba. Chciałam trochę odczarować instytucję pedagoga.
      Dziękuję za te miłe odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  7. Piękna metamorfoza gabinetu, od razu inna energia jest po takim remoncie. Lepiej się pracuje w takim nowym i ładnym pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuje się zupełnie inaczej. Przyjemniej i jakoś bardziej energetycznie. Zmiana sprawa ogromną różnicę.
      Dzięki za odwiedzinki. Pozdrawiam pięknie 😊

      Usuń
  8. Moniko, bardzo podoba mi się całe wnętrze. Jestem zachwycona subtelnymi, letnimi dodatkami. Łapacz snów i motylki dodają prawdziwego uroku całości.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twoja opinia. Miło jest przeczytać tak wiele ciepłych słów.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Podoba mi się! Elegancko i stylowo. Super! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i ślę serdeczności:)

      Usuń
  10. Łapacze snów są mega romantyczne :)
    Podoba mi się pomysł z trzema wazonami - wystarczą trzy tulipany i już jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami najprostsze pomysły są najfajniejsze. Tak niewiele potrzeba, by ożywić przestrzeń.
      Pozdrowionka i wielkie uściski:)

      Usuń
  11. Tyle już widziałam łapaczy snów, ale Twoje są oryginalnie wykonane. Nie wpadłabym na wykorzystanie hula hopu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mój pomysł Ci się spodobał.
      Dziękuję i pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  12. Też mam trochę sów w domu - córka uwielbia :) Łapacz świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i świetny pomysł z tą metamorfozą. Ważne, że teraz czujesz się tam o wiele lepiej! I praca od razu jest przyjemniejsza :)Dekoracje wykonane przez Ciebie piękne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że dekoracje znalazły Twoje uznanie.
      Pozdrawiam pięknie:)

      Usuń
  14. Łapacze cudne :) Wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:)

      Usuń
  15. Jestem pod wrażeniem. Koszty niewielkie, a wszystko wygląda niezwykle klimatycznie. Sówki są super! Na pewno będzie Ci się o wiele przyjemniej pracowało. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście znacznie milej mi się spędza czas. Nie żałuję, że sama zabrałam się za remont. Tak mogłabym się nigdy nie doczekać zmiany.
      Dziękuję za miłe odwiedziny - pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W moim holu beżowy (jak dla mnie) prezentuje się znakomicie.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  17. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale wiem, że zostanę na dłużej jako obserwatora :). Pomysł na hula hop Ci podbieram, bo skradł moje serce :). Twój gabinet wygląda świetnie. Niewielki koszt, a zmiana diametralna. Jak tylko dopadnę wolny wieczór to przeglądnę Twojego bloga od deski do deski :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię powitać droga imienniczko w gronie moich gości. Wracaj jak najczęściej i podbieraj co chcesz. Chętnie Cię odwiedzę i poznam.
      Pozdrawiam pięknie i życzę miłego tygodnia:)

      Usuń
  18. Świetny łapacz snów - ten w wersji ciemniejszej :) Baardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. I looooove the butterflies made from newspaper, how did you do these ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór znajdziesz tu: https://www.youtube.com/watch?v=axeBHCrWYcw

      Usuń
  20. Ale zdolniacha z Ciebie :) Teraz Twój gabinet wygląda obłędnie :) Masz głowę pełną pomysłów i bardzo dobrze :) Do takiego gabinetu chętnie i ja bym chodziła :) A nie do takich jak to było za moich czasów szkolnych. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo - jak mi miło. Miłe otoczenie )wnętrze) to podstawa budowania dobrej atmosfery.
      Dziękuję za te miłe słowa - pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  21. Wow, zatkało mnie :) nie wygląda jak urzędowy gabinet! raczej jak stylizacja dla jakiegoś super-wnętrzarskiego magazynu :) przychodzenie do tak urządzonego miejsca pracy to sama przyjemność! Gdybym miała takie warunki w biurze to chyba bym siedziała się gapiła jak jest ślicznie zamiast pracować :D:D wspaniałe wnętrze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznać, że teraz praca jest znacznie przyjemniejsza. A trafiające do mnie osoby dostrzegają zmianę już na wejściu. Podkreślają również, że metamorfoza jest na duży plus.
      Pozdrowionka:)

      Usuń