środa, 5 lipca 2017

Siedzisko ze szpuli do kabla & podaj dalej

Wpadam dzisiaj dosłownie na chwilę, żeby podzielić się z Wami mebelkiem, który został przeze mnie ukończony wczoraj. Jest to siedzisko, które wykonałam ze szpuli do kabla. 



Do jego wykonania potrzebowałam: 
szpulę, płótno, kawałek koronki, gąbkę tapicerską, klej, bejcę, zszywacz tapicerski i szlifierkę oscylacyjną (może być papier ścierny)


Sposób wykonania:
1. wyszlifować drewniane części szpuli a następnie pomalować je bejcą,
2. wyciąć koło z gąbki tapicerskiej i przykleić je do jednej okrągłej części szpuli,
3. naciągnąć płótno i przy pomocy zszywacza tapicerskiego przymocować je do siedziska,
4. pociąć płótno w paski, 
5. skręcając płócienne paseczki wokół własnej osi obwijać tubę,
6. na koniec obwiązać siedzisko koronkową tasiemką




W internecie znalazłam takie inspiracje na wykorzystanie szpuli (raczej w roli stolika czy szafki):

Znajdziecie je tutaj: 1, 2, 3, 4).

Jestem ciekawa - czy lubicie takie recyklingowe mebelki? Ja bardzo. Przede wszystkim za ich niepowtarzalność i wyjątkowość.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W ostatnim poście pisałam Wam o prezencie jaki otrzymałam od Tiny w ramach akcji PODAJ DALEJ. Pragnę kontynuować zabawę, dlatego osoby, chętne do przygarnięcia ode mnie paczuszki z niespodzianką zapraszam o pozostawienie informacji  w komentarzu 
(jednocześnie informuję, że dwie osoby, które wybiorę  są zobowiązane poprowadzić dalej zabawę na swoich profilach po otrzymaniu ode mnie paczek).

ZAPRASZAM SERDECZNIE :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam nowych gości. 
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam ciepło:
Monika:)


42 komentarze:

  1. Siedzisko ze szpuli jest genialne ! Uwielbiam takie nieszablonowe rozwiązania. Jestem pod wrażeniem Twojego pomysłu !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za tak miłą opinię. Cieszę się bardzo, ze mój wytwór nie tylko mi się podoba.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Nie widziałam jeszcze takiego pomysłu na ozdobienie szpuli. Było to zazwyczaj malowanie i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, że mogłam pokazać coś innego. Szpula trochę postała w mojej piwnicy zanim postanowiłam - co z niej zrobię.
      Pozdrawiam pięknie i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  3. Wow, siedzisko rewelacja , nie moge się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe odwiedzinki.
      Ślę uściski:)

      Usuń
  4. a skąd wzięłaś szpulę? Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ja od koleżanki. Myślę, że w internecie tez ją można swobodnie kupić.
      Dzięki za opinię - pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń
  5. Rewelacja! Też myślę skąd wziąć taką szpulę? Ostatnio szukałam, skrzynek drewnianych i na OLX sporo ogłoszeń znalazłam. Może i tam są szpule?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak.
      Dziękuję za odwiedzinki.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Jak zwykle pracowita jak mróweczka :) Jesteś niezastąpiona w takich pomysłach, Twój projekt zachwyca!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jak mróweczka tylko w przerwach między zdrowotnymi problemami żeby trochę odciągnąć myśli od bólu. Przynosiło skutek.
      Dziękuję za tak miłe odwiedziny i opinię. Sprawiłaś mi radość.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  7. Świetne siedzisko, bardzo lubię recyklingowe projekty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Obieg rzeczy, zmiana ich przeznaczenia to powinno być naszym celem. Świat w tej chwili zarzucony jest przedmiotami. Wysypiska pękają w szwach od tej mnogości.
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  8. Lubie diy i różnego rodzaju samoróbki ♥ Pomysł genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki - witam w gronie gości.
      Pozdrawiam pięknie 😊

      Usuń
  9. Fantastyczny pomysł, niesamowicie to wygląda. Uwielbiam takie rzeczy i doceniam kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest mi to słyszeć od tak kreatywnej, artystycznej duszy.
      Pozdrawiam wakacyjnie ☀

      Usuń
  10. cudne te siedzisko mi się marzy szpulowy stolik do kanapy z palet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie kiedyś go zdobędziesz i marzenie się ziści.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności 😊

      Usuń
  11. Świetny pomysł z tą szpulą. Fajnie by było, gdyby na budowie "przyplątał" mi się taki mebelek. Ale na razie szpuli brak. A mnie bardzo podoba się też Twój hamak, który widać na jednym ze zdjęć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hamak był moim marzeniem. Jest bardzo wygodny.
      Pozdrawiam cieplutko 😊

      Usuń
  12. Świetnie wyszło. Też mam w domku, a kolejne w planach. https://elau66wr.blogspot.com/2016/03/zrob-to-sam-032016-dwa-w-jednym-z.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę do Ciebie i pooglądam.
      Pozdrawiam ciepło 😊

      Usuń
  13. Uwielbiam rzeczy z recyklingu, i niekoniecznie tylko meble ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy coś wspólnego.
      Pozdrawiam słonecznie ☀

      Usuń
  14. Świetny pomysł! Stoliki już widziałam, w Mielnie, ale siedzisko jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności.

      Usuń
  15. Widziałam już różne zastosowania szpuli , ale Ty zrobiłaś coś co mnie zupełnie zaskoczyło ;). Genialnie Ci wyszło. Uściski ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te słowa. To miód na moje serce.
      Pozdrawiam serdecznie i ślę uściski:)

      Usuń
  16. Fantastyczny pomysl, super wyglada bardzo mi sie podoba
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karina. Miło mi, że pomysł Ci się spodobał.
      Pozdrawiam i ślę serdeczności:)

      Usuń
  17. Siedzisko po prostu super :) Świetny pomysł, nieszablonowy :) Przeważnie widuje się właśnie przeróżne stoliki, a siedzisko widzę po raz pierwszy :D
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię podpatrywać innych ale i szukać własnych rozwiązań.
      Dziękuję za te słowa.
      Pozdrawiam i życzę udanego weekendu 😊

      Usuń
  18. bardzo oryginalne siedzisko! mam wrażenie, że w twoich rekach wszystkie rzeczy dostają "drugą szansę" ;) jesteś skarbnicą pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi miło to czytać. Dziękuję bardzo.
      Ślę serdeczności 🍀

      Usuń
  19. Siedzisko fantastyczne - ja zawsze widziałam stoliki - a tu niespodzianka :)
    Świetnie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł narodził się w mojej głowie niespodziewanie. Miało być siedzisko pokryte jutą. Zmieniłam na płótno, które leżało dość długo w szafie.
      Pozdrawiam pięknie 🌸

      Usuń
  20. Jakie urocze z tą koronką i kokardką ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny pomysł :) cudne kolory, koronkowa tasiemka to taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te słowa uznania. Jest to dla mnie bardzo ważne i zarazem motywujące.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń